Skip to main content
Hallo



Mijn vriend heeft een abonnement bij jullie(pay&go), en wilt zijn belwaarde controleren. Hij deed dit altijd al met zijn oude gsm door naar #121# te bellen en daar de belwaarde te controleren. Hij heeft sinds kort een nieuwe gsm, en dan als hij belt naar #121# krijgt hij te zien : 'ongeldige aanvraag'. Kunnen jullie mij helpen?
Bij mij steeds met #121#
oei, ja ik bedoelde 121
bel eens naar 1911
bel eens naar 1911



Dit nummer was niet in gebruik. Al geprobeerd
Hallo allemaal! Nakijken van het resterende belkrediet gaat steeds via (#121). Groetjes, Nicky
Beste,



uw belkrediet ( pay&go) opvragen, kan u doen via sms :



#121# VERSTUREN



Mvg,



Aw
Beste,



uw belkrediet ( pay&go) opvragen, kan u doen via sms :



#121# VERSTUREN



Mvg,



Aw




Bedankt voor uw antwoord. Ik snap er echter nog niet veel van. Moet hij naar het nummer "#121" VERSTUREN sturen? Of hoe gaat het effectief in zijn werk?



Alvast bedankt
net zoals je een nummer opbelt maar nu is het nummer naar waar je belt het volgende:

#121#
net zoals je een nummer opbelt maar nu is het nummer naar waar je belt het volgende:

#121#


Dat is wat hij al de hele tijd doet, maar dan krijgt hij altijd de foutcode : ongeldige aanvraag

Om de vraag kort te houden, hij wil weten of zijn krediet nog hetzelfde is, aangezien hij een nieuwe gsm heeft? Hij is niet veranderd van provider en zijn abonnoment is nogsteeds hetzelfde.
Luann,

De #121# + versturen geldt niet voor abonnementen, enkel voor Pay&Go. Ben je zeker dat je vriend geen postpaid heeft?
Hallo Luann,



Het opvragen van belkrediet via #121# is enkel voor pay&go gebruikers. Ben je zeker dat de vriend pay&go gebruikt?



Kan je eventueel zijn oproepnummer eens bezorgen via een privé bericht? Een privé bericht kan je sturen via



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



Groetjes Inge

Reageer