10 min op voorhand programmeren niet mogelijk?

  • 12 January 2011
  • 6 reacties
  • 1477 Bekeken

Sinds een tijdje heb ik het probleem dat ik maximum 5 minuten op voorhand een programma kan programmeren. Vroeger kon ik dit zeker 5 of 10 min langer op voorhand doen. Dit heeft nu natuurlijk als gevolg dat de laatste programma's die ik heb opgenomen te laat beginnen en ik dus vaak een groot deel van het begin mis, tot mijn grote frustratie.

Kan iemand mij zeggen hoe ik dit het best oplos of wie dit probleem ook al heeft ondervonden want ik vind hierover niks terug op internet of in de handleiding. Bedankt!

6 reacties

Badge +1
Ik heb de laatste tijd niet meer geprobeerd de opnametijd aan te passen, maar gaat dat niet meer als je het opnamescherm krijgt? Vroeger kon je dan de tijd voor en na het programma aanpassen met de + of - toets.
Neen, dat lukt niet bij mij. Al veel geprobeerd nochtans...
Badge +1
Als je handmatig opneemt, kun je zelf de tijd bepalen. Misschien is dat dan de oplossing.
Steven,

Vraagske, heb je al hier een antwoord op gekregen ? heb je hiervoor al naar de BGC desbetreffende dienst getelefoneerd ?

Vraag me af waarom na meer dan 14 dagen je hier nog altijd niemand een antwoord op heeft ?
Reputatie 7
Badge +1
Is inderdaad zo dat sedert enkele weken ook voor PVR de programmeertijd max. 5 min voor en 20 minuten nà is geworden, net als bij nPVR. Wat ik eigenlijk onzin vind, want je neem alleen extra plaats op de HD van je eigen decoder. Manueel programmeren is de oplossing, maar dat neemt even wat meer tijd. Je kunt het niet uit de TV-gids plukken.
Sinjoor71,

Bedankt :)

Reageer