1 maand gratis boeketten bij nieuwe klant

  • 14 August 2011
  • 20 reacties
  • 2937 Bekeken

Ik ben sinds eergisteren nieuwe klant bij Belgacom, en mij is dus ook 1 maand lang gratis gebruik van boeketten beloofd, maar vind dus nergens terug hoe je daar naar toe gaat. Wel overzicht van welke boeketten je hebt bij mijn abonnement en die kan je dan aankruisen maar dan wordt direct 5 euro bij je abonnement gevoegd en er verteld dat je je voor een jaar aansluit. ik durf dan niet zomaar ok duwen en een hoge factuur te krijgen terwijl het normaal gratis is. Ik vind het erg dat men zo moet zoeken om iets te vinden waar je recht op hebt.

Heb ook helemaal geen zin om hier over en weer te bellen naar de klantendienst of naar een shop te lopen.


kan iemand mij eenvoudig zeggen hoe ik gebruik kan maken van die gratis boeketten

20 reacties

normaal gezien moet je daarvoor niets voor doen, en kan je gewoon op die zenders afstemmen, blijkbaar is er iets fout gegaan bij jou

aangezien je niet wil bellen naar de klantendienst zal Eva het wel voor jou in orde brengen, laat dan wel even jou gegevens achter bij Haar


mvg
Hoe kan ik een bericht achterlaten bij Eva zodat andere mensen mijn gegevens niet zien?
ik zie hier enkel staan intenet en belgacom TV identificatie: en dan het tel. nummer. is dit voldoende want nergens vind ik geen klantnummer ofzo of komt dat op de eerste factuur?
Reputatie 6
Badge +1
Bel toch gewoon naar de klantendienst, je hebt geen zin om te bellen zeg je, maar blijkbaar wel zin om allerlei zaken te gaan opzoeken en postings erover te doen. Bellen is echt de snelste weg.
BESTE

Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom

normaal staat op elke factuur een klantnummer, maar misschien dat die andere gegevens ook voldoende zijn

de beller is sneller geholpen, maar vandaag zijn ze gesloten

MVG
Badge
Voor alle duidelijkheid voor de eerste maand kan je dus die zenders in die boeketten voor niet zien.
Als je weet welke boeketten (hun naam) je gratis hebt voor een maand, kijk dan eens op je TV of je die zenders ook werkelijk kan ontvangen. Is dat niet zo, dan kan je beter naar de technische diensten bellen, met je welkombrief bij de hand. Zij moeten het signaal van die boeketten op je lijn zetten. Mogelijk dat je nadien even je decoder moet herstarten door de stroomstekker even uit te trekken en terug in te seken.

Ik had dat ook aan de hand bij vrienden en we hebben toen ook 0800 22700 (technische dienst) gebeld en na enkele minuten (met wat overredingskracht) was alles in orde.

Op de klantendienst kunnen ze alleen maar bevestigen of alles administratief in orde is en je dan doorverbinden met de technische dienst.

Succes.

ps. Denk eraan dat als je van die tijdelijk gratis zenders iets opneemt op de decoder, je die ook moet bekeken hebben voor de maand om is, want als je geen abonnement (gratis in jouw geval) meer hebt van een zender, kan je ook de opgenomen programma's niet meer bekijken. Dan moet je je eerst terug abonneren op die zender (dat boeket dus) om je opname te kunnen zien.
Badge
Zoals william43 al zei bel toch gwn even naar de klantendienst en is idd de snelste weg ipv alles terug op te zoeken hmhm..



xxx
Reputatie 7
Badge +1
Da's simpel. Je krijgt dat nog per brief bevestigd. Nà een maand verdwijnen die zenders automatisch uit je zenderaanbod. Ze gaan er dus niet vanuit dat je automatisch een abonnement erop neemt. Met een TV Favorite abonnement heb je voor 10€ boeketten gratis (voor 9€ meerkost voor Favorite).

Wat Mickey schrijft over die opnames is ook juist. Ofwel op tijd kijken, ofwel op tijd overkopiëren naar een DVD-HDD-recorder. Daarna kan je die boeketten vanuit de decoder bestellen in menu/abonnement/shopping/boeketten en daar aanvinken en bevestigen. Je kan daar ook je abonnement aanpassen naar boven, dus in menu/abonnement/shopping/abonnement.
xenne, je link enkele posts geplaatst hierboven om een bericht te sturen naar Eva werkt niet
da's raar, want als ik er op klik werkt hij nochtans


mvg
Ik krijg volgend scherm als ik er op klik ☟
@Nancy

Hier de link om rechtstreeks contact te krijgen met Eva:

http://nl.community.belgacom.be/people/93f80106eb/messages/create?userId=881

Succes.
@ Mickey Ik krijg volgend scherm als ik er op klik ☟

http://nl.community.belgacom.be/files/5fcf02e41a/403_toegang_geweigerd.jpg
Volg de volgend procedure om een bericht aan Eva te versturen:

Ga naar mijn account
Kies gebruikerslijst
vul in Zoekterm Eva in
klik op → verzenden
Klik op → Eva van Belgacom
Klik op → Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom
oké ricy, bedankt voor de melding. die link werkt blijkbaar enkel voor de persoon in kwestie. weer wat bijgeleerd

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Inderdaad, ik kreeg dezelfde foutmelding
Dag Nancy VDW,

Mickey heeft gelijk, u kunt hiervoor 0800 22 700 bellen.

Als dit niet geholpen heeft, kunt u mij dan klantgegevens bezorgen?


Met vriendelijke groeten,

Eva
Kan je met die gratis boeketten ook gratis films huren? Volgens die brief lijkt mij dat van wel, maar als ik een film selecteer komt er telkens een prijs op die niet gelijk is aan 0...
Reputatie 7
Badge +1
Je moet wél opletten met links die je vanuit je E-services kopiëert als je ingelogd bent. want dan zit je op een (beveiligde) https:// site. Iemand anders krijgt dan een error bericht. Ik moet jullie dat zeker niet uitleggen hé; is gewoon gezond verstand.....

Reageer