1 dag proximus klant en al een totaal verbruik van 119€????

  • 13 April 2011
  • 4 reacties
  • 2896 Bekeken

Pfff,

Ben wat ten einde raad, ben gisteren overgeschakeld van een ander netwerk naar Proximus, allemaal vlot verlopen tot ik daarnet me aanlogde op de e-services. Als ik daar mijn huidig verbruik raadpleeg val ik steil achterover 😢.


















Huidig totaalbedrag Tot dusver werd een bedrag geregistreerd van € 119,71
Totale activeringskosten € 0
Totale maandelijkse kosten € 119,46

119€!!! Ik heb welgeteld 7 sms-en gestuurd, nog niemand gebeld buiten de helpdesk op nummer 6000 waar ik meer ben afgescheept dan ben geholpen. 1 keer nam er iemand op, ik leg mijn probleem uit en ik word weer in wacht gezet, na nog eens 2 minuten muziek te hebben gehoord werd er gewoon zonder boe of bah afgelegd!

Kan er iemand hier mij aub zeggen van waar dit monster bedrag komt?? Heb online MTV Generation 25 aangevraagd zit standaard 50Mb dataverbruik bij +100Mb van de promo en ik heb nog eens die 250Mb extra erbij genomen.

Als ik dit online bestelde gaf mij dit een totaal van om en bij de 30€ en geen 120€!!! op de 6000 nummer is men steeds bezig over mijn 3G verbruik maar ik heb speciaal omdat ik bij mobistar ook eens afgezet was mijn data teller van de iphone gereset net na het proximus kaartje te hebben ingestoken. Ondertussen heb ik na 24u om en bij de 40Mb verbruikt.

Plz plz plzzzz laat iemand mij helpen hier, dit kan toch niet normaal worden geacht. "Ja meneer wacht even u factuur af en bel dan nog eens terug"... Afwachten?! Om dan een factuur van enkele 100-en euros te betalen, dit is echt niet de bedoeling hoop ik...

PS:

Klantenrekening nr is: 10512192

4 reacties

Lijkt me inderdaad raar, maar ze kunnen je nooit effectief iets aanrekenen wat je ook niet gebruikt hebt, zeker niet als het al in je bundel zit zoals bij jou. Best misschien vandaag nogmaals proberen naar de proximus klantendienst te bellen, even langs een belgacom center te gaan of vraag het misschien gewoon even aan Eva :)

Als dit effectief een fout blijkt te zijn, dan zal Proximus dit zeker rechtzetten dmv een creditering of dergerlijke, maken ze in de meeste gevallen geen probleem van naar mijn ervaring.

Hoop alleszins dat je probleem snel is opgelost, hou ons op de hoogte.

Mvg
En hoe bereik ik Eva?

Pfff ben er echt wel een beetje door gestressed, snap echt niet van waar die 119 euro komt en in een verkooppunt kunnen ze mij het ook niet zeggen, elke keer dat ik naar de klantendienst bel schepen ze mij af met het antwoord "bel eens terug als je je factuur hebt??" dat is toch niet hoe je een nieuwe klant behandelt die een abbonement neemt op je diensten?
Beste Stijndg,

Ik heb uw dossier doorgestuurd naar Proximus.

Zij zullen uw situatie onderzoeken en u een antwoord bezorgen.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Eva heeft jou bereikt zo te zien :)

En ja ik ga met je akkoord over het "bel eens terug als je je factuur hebt??" Zou wel net iets beter beantwoord mogen worden als medewerker van de helpdesk. Hoop dat je snel geholpen bent.

Reageer