Beste,
Maanden geleden had ik een afspraak voor een installatie in onze nieuwbouwwoning, deze zou plaatsvinden op 1 april. Wegens alles wat er momenteel gebeurd heb ik vorige week contact opgenomen met de klantendienst met de vraag of dit nog kon doorgaan, toen is er mij gezegd dat enkel verhuzingen voor bestaande klanten nog kon doorgaan. Ik heb toen met de klantendienst afgesproken dat ze alles via de post zouden opsturen en ik alles zelf zou installeren en dat de lijn al gekend was in het systeem.
Plots krijg ik vandaag een mail om een afspraak te maken zodat een technieker kan langskomen (ten vroegste 20 april!). Opnieuw gebeld met de klantendienst en die zeiden dat er voor een nieuwe installatie altijd een technieker moet langskomen en ze niks kunnen opsturen.
Waarom het nu plots niet kan begrijp ik echt niet en daarom mijn vraag of het alsnog niet kan opgestuurd worden of een technieker sneller kan langskomen? Mijn vriendin moet telewerken en aangezien we 1 april verhuizen is het heel lastig als we tot 20 april geen internet hebben.
Alvast bedankt.