Hallo,
Ik ben niet de persoon die snel zal klagen of op sociale media zijn beklag zal doen, maar de ervaring die ik deze week heb opgedaan met Proximus overstijgt mijn geduld en begrip.
Ik ga niet in detail treden hoe vaak ik gebeld heb om een bereidswillend persoon te vinden of hoe vaak ik van kastje naar muur ben gestuurd, maar ettelijke telefoons en 2 klachten later zit ik al 5 dagen zonder internet en TV door een fout van Proximus. Zij hebben mij onterecht op de zwarte lijst van wanbetalers gezet.
Ondertussen moet ik thuis op mijn hotspot werken en heb ik mijn maandelijkse limiet al lang overschreden, wat me nog voor extra kosten gaat geven.
Mijn vertrouwen en tevredenheid is helemaal weg en ik weet niet wat gedaan om hulp te krijgen. Het duurt allemaal veel te lang. Als de fout bij Proximus ligt, moet dit soort klachten naar mijn insziens absolute voorrang krijgen om asap gecorrigeerd te krijgen en moeten de diensten beter kunnen samenwerken.
Is er geen escalatiepad?