Beantwoord

zeer ontevrden over proximus!!

  • 1 February 2022
  • 8 reacties
  • 308 Bekeken

 Hallo,

 

Ik ben niet de persoon die snel zal klagen of op sociale media zijn beklag zal doen, maar de ervaring die ik deze week heb opgedaan met Proximus overstijgt mijn geduld en begrip.

Ik ga niet in detail treden hoe vaak ik gebeld heb om een bereidswillend persoon te vinden of hoe vaak ik van kastje naar muur ben gestuurd, maar ettelijke telefoons en 2 klachten later zit ik al 5 dagen zonder internet en TV door een fout van Proximus. Zij hebben mij onterecht op de zwarte lijst van wanbetalers gezet. 

Ondertussen moet ik thuis op mijn hotspot werken en heb ik mijn maandelijkse limiet al lang overschreden, wat me nog voor extra kosten gaat geven.

Mijn vertrouwen en tevredenheid is helemaal weg en ik weet niet wat gedaan om hulp te krijgen. Het duurt allemaal veel te lang. Als de fout bij Proximus ligt, moet dit soort klachten naar mijn insziens absolute voorrang krijgen om asap gecorrigeerd te krijgen en moeten de diensten beter kunnen samenwerken.

Is er geen escalatiepad?

icon

Beste antwoord door Martin 1 February 2022, 19:53

Bekijk origineel

8 reacties

Iemand van de proximus forummedewerkers zal dit wel verder kunnen onderzoeken en je verder helpen als ze hier morgen de draad opnemen, daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen morgen.

Heb gedaan wat je vroeg hopelijk kan ik snel duidelijkheid krijgen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Egzon je voerde een betaling uit, die aan jouw klantnummer werd gelinkt. Was dit voor een ander klantnummer? Groetjes, Heidi

Nee dit was voor deze klantnummer 

Reputatie 7
Badge +3

@Egzon IT-ticket IM11791811 is in behandeling bij onze planningsdienst, die je verder zal contacteren. Groetjes, Heidi

Ondertussen al 3uur verder en nog geen enkele persoon die mij heeft opgebeld.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Egzon 

ik heb bevestiging van de planningsdienst dat je aanvraag lopende is en ze kijken om het zsm in te plannen en zij houden je verder op de hoogte.

gr

Tina

Beste Tina, 

Ik w8 het nog tot vandaag af.

Zo niet stap ik over naar een andere Provider, ik was zeer tevreden over Proximus maar met de tijd is het zwaar achter uit gegaan met de service noch de belofte´s die jullie waar maken 

 

Alvast een prettige dag nog 

Met vriendelijke groeten 

Reageer