Skip to main content

BeSte

vorige week een bestelling geplaatst voor een mogelijk overstap van Telenet naar Proximus.

heb daar ondertussen mij bevestiging van ontvangen via mail.

 

Het probleem is dat ik enkel een Telenet kabel heb liggen in mijn huis. Iemand van Proximus ging dus komen kijken of de installatie gratis kan gebeuren en deze bestelling kan doorgaan. ( huis is op de rooilijn dus in Principe wel ).


maar wie maakt de afspraak? Bellen jullie mij op? Of moet ik zelf bellen. Klantendienst is zeer moeilijk te bereiken en echt onduidelijk als je vragen hebt over nieuwe aansluiting.

BeStel nummer ; R00000026008233428

mvg

@Matthias_014

Beste,

bedankt voor je bericht. Excuses dat het niet duidelijk is.

Normaal contacteert de betrokken dienst jou voor een afspraak.

Ik heb nu alleszins je bericht al doorgestuurd, zodat ze van de situatie op de hoogte zijn.

Moest ik meer nieuws bekomen, zal ik je informeren

Groeten

Tina


@tina.b 

 

hey Tina,

Gisteren 2 mensen aan de lijn gehad die me beloofden dat ik zeker vandaag een mail ging krijgen voor een afspraak in te plannen. Maar nog steeds niets ontvangen. 
 

Die mensen waren van jullie klantendienst die me zelf opbelden na dit aan te vragen via jullie website.

 

mvg


@Matthias_014 

ik vind onder jouw order een bericht dat mijn collega je op 27-8 nog gecontacteerd heeft met meer informatie ?

groeten

Tina


Reageer