Beantwoord

Wie kan ik contacteren?

  • 2 October 2023
  • 8 reacties
  • 152 Bekeken

Momenteel zijn volop werken aan de gang door proximus in onze straat. 

Op de verkeersborden staat dat deze werken duren tot 6/10 & geopunt vermeld 9/10. 

Wij willen echter een vergunning aanvragen voor inname van openbaardomein op 13/10 maar dit kan niet omdat de vergunning van proximus loopt tot 20/10… 

2 weken te lang dus waardoor niemand in de straat werken kan uitvoeren waarvoor inname nodig is. 

 

Politie zegt: contacteer de gemeente. Gemeente zegt: contacteer proximus. 

Waar / bij wie kan ik hiervoor terecht? Iemand een idee?

 

Bedankt!

icon

Beste antwoord door Luc.M 2 October 2023, 13:31

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Anne3  Zoals we het besproken hebben op het andere social media kanaal heb ik het doorgegeven aan de dienst werven. Ze contacteren je. Groetjes, Luc

Reputatie 7
Badge +4

Vergunning aanvragen bv.

in Leuven politie

Vergunning voor tijdelijke inname openbaar domein voor werken | Lokale Politie Leuven

in Gent stad

Vergunning inname van het openbaar domein voor levering of verhuis | Stad Gent

 

= functie van het toepasselijke reglement van uw stad/gemeente 

 

indien Proximus reeds een dergelijke vergunning heeft, zal u mogelijks van uw gemeente/lokale politie geen dergelijke vergunning in die periode meer kunnen krijgen 

@Luc.M : Hi Luc, heb je ook enig idee wanneer de collega’s iets zouden laten weten?

Ik heb namelijk nog niets vernomen..

 

@M_016 : Bedankt, we kennen manier van aanvragen bij de stad Leuven maar al te goed. Het probleem is dat de werken maar geafficheerd staan in de straat tot eind deze week maar hun vergunning loopt tot 20/10. 

Indien de werken eerder klaar zouden zijn, zou het tof zijn dat inwoners ook vergunningen kunnen aanvragen. Dat wil ik even nagaan. 

Reputatie 7
Badge +3

@Anne3  Neen helaas nog niets

Reputatie 7
Badge +3

@Anne3  Dag krijg net mail dat men er mee bezig is

@Luc.M kan ik eventueel zelf naar een nummer bellen? 

Reputatie 7
Badge +3

@Anne3 Nee is spijtig genoeg niet mogelijk.Zijn interne diensten die geen klantencontact hebben.Van zodra we feedback ontvangen gaan we u dat onmiddellijk mededelen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

@Joel M He jammer..  Ik had hoge hoop dat dit misschien toch nog goed ging komen maar helaas.. 

Reageer