Skip to main content

Beste,

 

3 weken geleden kon ik vroegste afspraak maken. Toen technieker kwam kon hij me niet helpen daar er geen kabel is terwijl het huis al 100 jaar word verhuurt!

 

Ik moest terug ZELF afspraak maken! Dus sinds 2dagen geleden begon ik weer berichten te krijgen van Proximus. Technieker komt binnen 2dagfen, dan tech. komt morgen `wees thuis`!. vandaag weer 2 berichten: tech. is onderweg! nu juist 30 min geleden weer bericht: tech kan niet meer komen , gelieve WEER ZELF andere afspraak te maken. Ik zit nu al een maand te wachten. Als ik binnen week zelf niets hoor dan verander ik van provider. het is genoeg geweest! een ramp is dit! schandalig!

 

@Ockitta 

Omdat de PX forummedewerkers , als ze maandag hier de draad terug opnemen, je verder zouden kunnen helpen en meer informatie geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Reageer