Vraag

Webshop order - geen track en trace ontvangen

• 12 October 2021
  • 33 reacties
  • 537 Bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

Reputatie 7
Badge +2

@samgnt24 Ik heb dossier 51393118 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij zullen het nakijken en zelf erna contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel.

Reputatie 7
Badge +2

@Tatiana0209 Uw aanvraag staat geregistreerd in ons systeem.Momenteel is er voor uw toestel spijtig genoeg geen stock .Wij wachten op de leveringen van Apple.Van zodra uw toestel er is gaat u automatisch verder op de hoogte gebracht worden ivm levering.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

@Tatiana0209 Uw aanvraag staat geregistreerd in ons systeem.Momenteel is er voor uw toestel spijtig genoeg geen stock .Wij wachten op de leveringen van Apple.Van zodra uw toestel er is gaat u automatisch verder op de hoogte gebracht worden ivm levering.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Ik heb hem al, de mijne was dus wel in stock. 

Reputatie 7
Badge +2

@Tatiana0209 

Je pakje werd op vrijdag 7 oktober om 13:13 afgehaald.

groetjes

Tina

Hallo, 

Mijn bestelling met nr R4WEBSHOP015718050 dinsdag geplaatst. Tot op vandaag nog geen info over mijn bestelling gekregen. Kan u mij informeren wanneer deze wordt geleverd?

alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +2

@Tatiana0209 Als toestel in voorraad is en order afgewerkt krijgt u automatisch de datum van activatie/levering.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +2

@Tatiana0209  Dag, deze zou je ontvangen hebben op 7/10/2022 rond 13u13. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +2

@nv1988 Dag Niels, dit zou afgeleverd zijn in het Postpunt, nadat ze dit gisteren thuis hebben aangeboden . Groetjes Luc

Reageer