@samgnt24 Ik heb dossier 51393118 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij zullen het nakijken en zelf erna contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel.
@Tatiana0209 Uw aanvraag staat geregistreerd in ons systeem.Momenteel is er voor uw toestel spijtig genoeg geen stock .Wij wachten op de leveringen van Apple.Van zodra uw toestel er is gaat u automatisch verder op de hoogte gebracht worden ivm levering.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel
@Tatiana0209 Uw aanvraag staat geregistreerd in ons systeem.Momenteel is er voor uw toestel spijtig genoeg geen stock .Wij wachten op de leveringen van Apple.Van zodra uw toestel er is gaat u automatisch verder op de hoogte gebracht worden ivm levering.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel
Ik heb hem al, de mijne was dus wel in stock.
@Tatiana0209
Je pakje werd op vrijdag 7 oktober om 13:13 afgehaald.
groetjes
Tina
Hallo,
Mijn bestelling met nr R4WEBSHOP015718050 dinsdag geplaatst. Tot op vandaag nog geen info over mijn bestelling gekregen. Kan u mij informeren wanneer deze wordt geleverd?
alvast bedankt
@Tatiana0209 Als toestel in voorraad is en order afgewerkt krijgt u automatisch de datum van activatie/levering.Groetjes,Joel
@Tatiana0209 Dag, deze zou je ontvangen hebben op 7/10/2022 rond 13u13. Groetjes Luc
@nv1988 Dag Niels, dit zou afgeleverd zijn in het Postpunt, nadat ze dit gisteren thuis hebben aangeboden . Groetjes Luc
Goeiemiddag
Vrijdag 8 september 2023 plaatste ik bestelling R4WEBSHOP019967569. Het toestel zou vandaag geleverd worden maar ook ik kan online de status niet checken (zoals hier al eerder werd aangegeven).
Kunnen jullie dit even nakijken aub?
Bedankt alvast!
Mvg
Maxime
@maximegr Dag, men is met dossier 53156112 bezig. de beheerder ervan zal je contacteren. Groetjes
Hi, so I order a Samsung galaxy s23 ultra, I pay and receive a confirmation email, but I still not receive the phone.
If you can help me I appreciate.
My order is: R4WEBSHOP02106****
My costume number is:331*****.
Thank you.
ongelooflijk hoeveel van deze gevallen er zijn... wat een oplichters
@kimberley1989
er zijn veel en veel meer orders dan wat je hier ziet
Gelukkig gaat er veel meer goed dan mis. zij die een vlotte levering hebben gehad komen dat meestal niet melden bij ons. Maar als het niet goed gaat, weten wij (en iedereen) het snel...
We kunnen ons niet permitteren om “oplichter” te zijn ofwel bestelling leveren of geld terug…
en voor jouw order zijn we ook aan het werk via IT want het stroomt niet door naar de uitvoerende dienst. Maar je krijgt een oplossing.
Groeten
Tina
@Maga
My colleague is helping and will contact you with more information about your order.
Kr,
Tina