Skip to main content
Beantwoord

webshop

  • 18 november 2021
  • 7 reacties
  • 139 Bekeken

We hebben een bestelling gisteren geplaatst en geen bevestigingsmail gekregen.

Naar proximus gebeld en ze vinden niets terug terwijl er wel 99 euro van ons rekening afgeschreven is.

 

Beste antwoord door Joel M

@D3vilkiller Ik heb uw betaling en bestelling teruggevonden.De levering van de Playstation 5 is voorzien voor maandag 22/11/2021.Groetjes,Joel

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

7 reacties

Martin
  • 33062 reacties
  • 18 november 2021

FYI:

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier langskomen.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 18 november 2021

Heb mijn gegevens aangevuld


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2106 reacties
  • Antwoord
  • 19 november 2021

@D3vilkiller Ik heb uw betaling en bestelling teruggevonden.De levering van de Playstation 5 is voorzien voor maandag 22/11/2021.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 19 november 2021

Super, danku wel 😉


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 19 november 2021

@Joel M nogmaals bedankt.

Ik had nog een vraagje…

Ik wou een myproximus account aanmaken maar deze lukt niet omdat ze een code vragen die op mijn eerste factuur zou staan, maar ik heb nog geen factuur.

Ik wou opvolgen wanneer de technieker langs komt om de modem en zo te installeren.

Kan jij mij mss daarmee helpen?

Mvg


Martin
  • 33062 reacties
  • 19 november 2021

FYI: een reactie van proximus kun je pas maandag verwachten omdat ze tijdens het weekend hier niet langkomen maar dan kun je wel nog altijd de helpdesk contacteren als je dit wenst via gratis nummer 0800 22 800.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 22 november 2021

@D3vilkiller Er wordt een nieuwe activatiecode verstuurd per post. Je ontvangt deze binnen 2 à 3 werkdagen. Voor de opvolging van jouw bestelling heb ik je via privébericht een link doorgestuurd. Groetjes, Antonella

PS: de levering van de PS5 is voorzien voor 24/11/2021 (niet 22/11)


Reageer