Vraag

Wanneer komt mijn aansluiting nu in orde

  • 29 December 2023
  • 13 reacties
  • 169 Bekeken

Beste,

op 12/12 plaats ik een bestelling voor de installatie voor internet + overname vaste lijn + overname 2 gsm nummers en bestel ik de TV voor €99. Klantnummer 624638780 op AWE BV.

Op 15/12 bevestig ik mijn bestelling en betaal ik de €99.

Op 20/12 krijg ik opeens een mail dat mijn teruggestuurde bestelling goed is aangekomen en dat de €99 gecrediteerd wordt (staat inmiddels ook weer op mijn rekening).

Op 21/12 krijg ik wifi instellingen via sms toe

Op 22/12 was er afgesproken om de installatie uit te voeren, om 17u bel ik naar de klantendienst want er was nog steeds geen technieker geweest. De installatie leek uitgesteld te zijn en ze gingen mij terugbellen, niemand gehoord…

Diezelfde dag stuur ik nog alles eens op mail, geen reactie

Vandaag 28/12 toch nog maar eens gebeld, ik kreeg de reactie dat ze me wel gingen bellen voor een afspraak te maken.

Ik zit nu al weken in het ongewisse en vraag me af waarom niemand nu eens gewoon niet kan zeggen, dan komen we installeren, dan ontvangt u de tv en dan dragen we de gsm nummers over?! De TV heb ik trouwens aangekocht voor mijn beursstand welke op 8/1 wordt opgebouwd…

De vaste lijn dient ook dringend overgenomen te worden van de vorige eigenaar (die al reeds toestemming heeft gegeven). Nieuwe simkaarten heb ik ook nog steeds niet ontvangen?

Dit geeft alvast geen professionele indruk voor een bedrijf…

Hopend dat er via deze weg wel enige reactie komt?

Met vriendelijke groet,

Harry Schillemans

 


13 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@HarryMF Klachtendossier 53760094 is hiervoor aangemaakt en is ook ondertussen in behandeling genomen.De dossierbeheerder is alles aan het nakijken/onderzoeken.Deze gaat zelf erna u contacteren om alles verder te bespreken.Excuses alvast voor het ongemak en dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

Beste,

Dank je wel. Ik ontving een voicemail van een collega die me melde dat ik het order diende te bevestigen met hierna een tutorial hoe ik dit diende te doen. Ik heb op 15/12 zo een mail gehad en meteen bevestigd (zie bijlage). Op 21/12 kreeg ik die mail nog eens en weer meteen bevestigd (zie bijlage).

Wat nu?

 

Louter ter info:

Pas dinsdag aanstaande komt er hier een PX forummedewerker terug langs.

Reputatie 7
Badge +3

@HarryMF 

De dossierbeheerder is op de hoogte en zal je contacteren ivm vooruitgang.

Excuses voor het wachten.

Groeten,

Tina

Beste,

Intussen zijn we weer een paar weken verder… De nummeroverdracht van de vaste lijn zou nu vrijdag in orde moeten worden gebracht…

Wat loopt er nu toch mis?!

Vriendelijke groeten,

Harry

Reputatie 7
Badge +3

@HarryMF Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Heeft de dossierbeheerder dan geen contact opgenomen met u om meer uitleg te geven wat er precies gaande is.Groetjes,Joel

Beste,

Ik heb tot op heden nog van niemand iets gehoord…

Groeten,

Harry

Reputatie 7
Badge +3

@HarryMF Ik heb nu onmiddellijk de dossierbeheerder een bericht gestuurd dat deze u dringend moet bellen om meer info te geven wat er precies gaande is.Excuses dat dit nog steeds niet is gebeurd.Groetjes,Joel

Die vraag stel ik mij ook, ik heb al drie afspraken gehad. Ik ben drie keer mijn kot niet uitgeweest. Niemand gezien. Ik ben het kotsmoe.

Reputatie 7
Badge +3

@JOHNY7122  Dag Johny, ik heb hiervoor een dossier aangemaakt. Men cotnacteert je

Donderdag een vriendelijke telefoon gehad van een medewerker die alles ging nakijken.
Wanneer mag ik enige update verwachten? Nummer en televisiescherm moeten tegen het einde van de week in orde zijn of ik maak commerciële verliezen… Hopelijk wordt dit serieus genomen.

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @HarryMF ik heb je feedback doorgegeven aan de dossierbeheerder, die je ook verder op de hoogte zal houden. Mvg, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@JOHNY7122 

We krijgen feedback door van de onderaanneming.

Als klant boring toelaat, kan order uitgevoerd worden.

Indien NIET, dan zullen zij het order opnieuw moeten annuleren.

 

Groetjes,Joel

Reageer