Dag Proximus,
Er gaat toch serieus its mis bij jullie.
- Ik had gisteren een afspraak in uw winkel in Schelle om 2 iphones te kopen, dit heb ik in het formulier ook duidelijk aangegeven. In de winkel wisten ze niets van de afspraak, en hadden ze ook de iPhones niet op voorraad.
- Dan maar besteld via website. Bestelling ging goed: een rode en een zwarte iPhone besteld. Ook email-bevestiging gekregen dat rode en zwarte iPhone morgen geleverd zullen worden.
- Ik keek dan op uw website (MyPriximus) onder “Mijn Orders”, en zie dat er twee zwarte iPhones geleverd zullen worden, ipv een rode en een zwarte?
- Dus heb ik gisteren dan maar gebeld naar 0800 22 500, na 28 minuten in de wachtrij krijg ik iemand aan de lijn, maar die meneer legt na 10 sekonden gewoon op!
- Nog eens gebeld, na 24 minuten wachttijd een mevrouw aan de lijn die mij doodleuk zegt dat ik een fout zou gemaakt hebben bij de bestelling! Maar in de bevestigingsemail staat duidelijk dat één van de iPhones rood is! Na aandringen heeft ze beloofd om dit na te kijken en recht te zetten. Nog steeds niet gebeurd, er staan nog steeds twee zwarte iPhones op de site van MyProximus. Het gaat om bestelnummer: R4WEBSHOP008051569.
Nu krijg ik een SMS van u dat er “problemen in de logistieke ketting” zouden zijn en de levering later plaats vindt. Gaat het over de zwarte of over de rode iPhone? Wanneer gaat u leveren?
U zult begrijpen dat ik hier niet mee kan lachen. Ik ben een Busness-klant van u en u factureerd bijna 2000 Euro jaarlijks aan mijn bedrijf. Wat service zou zeker helpen.
Graag het probleem oplossen en mij op de hoogte houden.
MVG, Thomas