maandag komen de prox forummedewerkers hier terug langs op het forum en zullen je zeker kunnen verder helpen.
Heb je ook al eens in de spam/junk map gekeken of die mail daar niet in terecht gekomen is .
je kan ook altijd eens kijken via webmail → http://webmail.proximus.be of je hem daar soms terugvindt.
@Kamahurkie Je mail met identiteitsdocumenten werd reeds verwerkt. Momenteel is er een taak lopende voor de achterliggende dienst om de bestelling verder af te werken. Dit heeft te maken met de import van Scarlet. Hiervoor hoef jij voorlopig niets te doen. Groetjes, Antonella
@AntonellaD, wil dat dan zeggen eenmaal de achterliggende dienst groen licht geeft dat ik de mail zal ontvangen en dan een afspraak kan gemaakt worden?
Mvg
Kurt
FYI: waarschijnlijk ga je pas morgen hierop een antwoord kunnen verwachten.
@tina.b,
Dus als ik het goed begrijp zou er deze middag een technieker langskomen?
Mvg
Kurt
@Kamahurkie
sorry, mijn fout… deze info was voor een andere klant…. :-(
voor jou heb ik nog geen verdere info, order loopt , ik zie geen foutmeldingen maar heb nog geen reactie voor een afspraak…
nogmaals excuses, ben te rap geweest…
@Kamahurkie Onze IT dienst heeft de opdracht gegeven om het order opnieuw te laten inleiden. Dit betreft namelijk een import van Scarlet naar ons, maar dat is in de online bestelling precies niet goed doorgekomen. Groetjes, Antonella