Vraag

Verhuis - Zeer slechte ervaring

  • 22 November 2023
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Timeline:
- 30 oktober via website Fiber besteld.
- 2 november word ik gecontacteerd door Usmile
- 10 november krijg ik bevestigingsmail van Proximus met alle diensten en mijn klantennummer.
- 15 november effectief verhuizen. Geen internet.
- 17 november, langs Proximus shop geweest voor een tijdelijke 4G router (enorm traag, niet ideaal als je van thuis uit werkt)

Meerdere keren gebeld voor een statusupdate.
Tot op heden nog steeds NUL communicatie of duidelijkheid van wanneer een technieker die bbox etc komt aanlsuiten.
Usmile partner weet ook van niets, nutteloze tussenpersoon als je het mij vraagt.

We zijn ondertussen al meer dan 3 weken verder van het moment van bestellen.


3 reacties

@wy95 

Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen, als ze de draad hier opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @wy95 Ticket IM12391366 werd vandaag aangemaakt voor de collega’s van de planningdienst. Zij zullen je verder contacteren. Mvg, Heidi

Update:
Werd 23 november opgebeld door Proximus om de adresgegevens te bevestigen. Kon kort daarna een afspraak inplannen. Vroegst mogelijke datum was 29 november.

Reageer