Ik heb begin september via MyProximus mijn verhuis doorgegeven. Ik kreeg op de site melding dat binnen de 2 uren iemand mij zou contacteren om een afspraak te maken, via mail kreeg ik hier geen bevestiging van. Een week later had ik er nog steeds niets van gehoord. Dan heb ik het nog 2 maal geprobeerd met hetzelfde resultaat. Blijkbaar werkt dit dus niet via de website.
Sinds 2 weken ben ik dagelijks naar de klantendienst aan het bellen maar ik word telkens afgescheept dat het nu wel echt in orde zou zijn en iemand mij zeer snel zou contacteren. Intussen is mijn verhuis over minder dan een week en heb ik nog steeds niets gehoord.
Hoe kan ik iemand bereiken die dit kan oplossen? En waar kan ik een klacht indienen over gebrekkige dienstverlening?
Liefst van al wil ik al mijn contracten met Proximus stopzetten maar dat lost mijn probleem niet op dat mijn partner en ik volgende week een internetverbinding nodig hebben om te kunnen werken.