Vraag

verhuis raakt niet in orde

  • 5 October 2023
  • 6 reacties
  • 68 Bekeken

Ik heb begin september via MyProximus mijn verhuis doorgegeven. Ik kreeg op de site melding dat binnen de 2 uren iemand mij zou contacteren om een afspraak te maken, via mail kreeg ik hier geen bevestiging van. Een week later had ik er nog steeds niets van gehoord. Dan heb ik het nog 2 maal geprobeerd met hetzelfde resultaat. Blijkbaar werkt dit dus niet via de website.

Sinds 2 weken ben ik dagelijks naar de klantendienst aan het bellen maar ik word telkens afgescheept dat het nu wel echt in orde zou zijn en iemand mij zeer snel zou contacteren. Intussen is mijn verhuis over minder dan een week en heb ik nog steeds niets gehoord.

Hoe kan ik iemand bereiken die dit kan oplossen? En waar kan ik een klacht indienen over gebrekkige dienstverlening?

Liefst van al wil ik al mijn contracten met Proximus stopzetten maar dat lost mijn probleem niet op dat mijn partner en ik volgende week een internetverbinding nodig hebben om te kunnen werken.


6 reacties

@Verhuis 

Omdat de PX forummedewerkers , als ze morgen hier de draad terug opnemen, dit verder zouden kunnen onderzoeken en je meer informatie zouden kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Verhuis Kan u in uw profile uw klantgegevens(klantnummer, naam, het nieuw adres en verhuisdatum kan bij tickets aangevuld worden).Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

@Joel M Ik heb de gevraagde gegevens toegevoegd.

Reputatie 7
Badge +3

@Verhuis Ik heb ticket IM12350633 aangemaakt en doorgestuurd naar de technische dienst.Dit voor een spoedige opvolging/afwerking van uw aanvraag en boeken nadien van een afspraak.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

@Joel M bedankt, ik begrijp dat u hier verder niets aan kan doen. Ik heb het gevoel dat er ondertussen al meerdere tickets bij de technische dienst liggen. Het probleem is dat die hier niets mee lijken te doen. Of mij in ieder geval in het duister laten. 

Reputatie 7
Badge +3

@Verhuis Het duurt inderdaad langer dan in normale omstandigheden vandaar dit klachtenticket voor snelle opvolging.Groetjes,Joel

Reageer