@Kathy03
Helaas niet, in de distributie kast op straat moet er ook een aanpassing gedaan worden en je netwerkverbinding moet geactiveerd worden.
Deze zaken moeten door een technicus uitgevoerd worden.
Ik zal de dispatch verwittigen en vragen of de installatie vervroegd kan worden.
Kan je hiervoor je klantnummer toevoegen op je profiel?
Groeten
Geert
Beste Geert,
Dank u wel voor u reactie ik heb in mijn profiel mijn klantnummer opgeslagen.
Hoop echt zo dat het kan vervroegd worden ik zou super gelukkig zijn.
Groeten
Kathy
Hallo,
Ik ben nog niet gecontacteerd door een dispaches ondanks mijn klantnummer bekend staat.
Krijg ook geen enkele uitleg zo triest voor nu reeds 40 jaar klant te zijn en tot een overstap te moeten maken, want wie wil er nu zijn abonnementen blijven doorbetalen en een mand geen aansluiting hebben om te verbruiken zonde.
ook spijtig dat zij mij geen alternatief willen voorstellen als hulp voor internet en tv in die maand.
@Kathy03 Dag je staat met een afspraak voormiddag op 16 december.