Beste,
Op 25 november hebben we een aanvraag ingediend n.a.v. onze verhuis.
Sinds eind december wonen we in ons nieuw huis, en tot op vandaag hebben we nog steeds geen internet of tv.
Onze eerste aanvraag werd automatisch geannuleerd omdat men bij Proximus zelf niet op de hoogte was van de fiber voorziening in de straat (?).
Na deze foutieve communicatie werd uiteindelijk een technieker gestuurd op 31 december. Deze kon de installatie niet vervolledigen omdat de glasvezelkabel geen signaal naar binnen stuurde.
Pas op 22 januari kon men een ander team sturen om dit probleem te bekijken. Deze persoon kon dit niet oplossen waardoor er terug een nieuw team werd gestuurd op 26 januari.
Uiteindelijk hebben deze personen de glasvezel aansluiting kunnen herstellen, maar konden zij binnen de aansluiting niet vervolledigen.
Ondanks dat we nu al weken aan een stuk zonder internet of tv zitten, is er een afspraak ingepland pas op 10 februari.
Dagelijks van thuis werken zonder goede internet aansluiting is bijna onmogelijk geworden.
Ik hoop via dit forum toch iemand van Proximus te pakken te krijgen die dit verder kan escaleren. Via het algemeen nummer wordt ik telkens van het kastje naar de muur gestuurd (in sommige gesprekken werd ik binnen de 6 minuten naar 5 verschillende personen doorgestuurd). De service die ik daar heb gekregen is ongehoord / beneden alle verwachtingen.
Ik had hier toch een volledig andere service verwacht. Alleen al om een nieuwe afspraak in te plannen hebben we 3 dagen moeten wachten tot er ons iemand heeft opgebeld (want als ik hiervoor zelf bel kon men mij onmogelijk helpen...).
Alexander