Skip to main content

Beste,

Ik heb op 15/01 een verhuisaanvraag gedaan nav een scheiding en er zou pas op 11/02 een installatie mogelijk zijn.

Ik verhuis nav een scheiding en dit moet dus allemaal zeer snel gaan (24/01 verhuis ik reeds). Ik heb een zoontje van 2 jaar dus ik kan niet  3 weken wachten op een installatie.

Ze gingen proberen mijn installatie te vervroegen maar er is niemand die ik aan de lijn krijg die iets voor mij kan doen, ook al ben ik reeds enkele jaren klant bij jullie :(

Is er iemand hier die mij kan helpen?

 

Dag @LindsayH1908 kun je op het klantprofiel klantgegevens invullen voor nazicht? Groetjes, Heidi


@LindsayH1908  Hiervoor werd op 15/01 ticket IM11111963 opgemaakt voor de dienst afspraken. Een medewerker zal dit voor jou nakijken en je ook verder op de hoogte houden. Groetjes, Antonella


Reageer