Skip to main content

Begin oktober heb ik in de Proximus winkel te Diest mijn verhuis geregeld op 16 oktober kwam de technieker langs hij kon de modem niet aansluiten omdat er op de nieuwe fiber leiding geen signaal zat hij maakte een afspraak met de technieker die de leidingen moet herstellen voor 20 oktober ,niemand gezien die dag,wel contact gehad met de technieker van de modem die op opnieuw een afspraak ging regelen om de fiber leiding komen te herstellen zo snel mogelijk,dinsdag 24 oktober nog steeds niets gehoord van deze technieker dan maar zelf naar de klantendienst gebeld daar maakte men een afspraak weeral een week later op 31 oktober,de technieker is gekomen maar tot mijn verrassing stond er terug iemand voor mijn deur met een modem in zijn handen die terug moest gaan omdat er nog steeds geen signaal op de leiding zat,terug naar de winkel in Diest geweest en daar kreeg ik te horen dat men vandaag of morgen(1november!!)mij ging bellen niets gehoord.Vandaag dan maar terug naar de winkel in Diest gaan om nog maar eens een poging te doen om terug internet in huis te krijgen.Regel uw verhuis MAKELIJK zeggen ze dan op de site van Proximus.

 

@D 1234  Je staat met een afspraak op 6 november tijden de dag.


Reageer