Skip to main content

op 04/07/2023 zijn ze langsgeweest om fiber aan te sluiten.Toen zijn ze tot de conclusie gekomen dat ze die niet konden aansluiten op mijn adres en zo is alles bij hetzelfde gebleven maar moest normaal via my proximus materiaal terugsturen tegen 28/07/2023 maar doordat er niets veranderd is kan ik dus niets terugsturen.heb nu wel via opvolging in my proximus dit gekregen.

Terugsturen van materiaal

Je stuurde het materiaal niet terug voor 28 juli 2023.

In de komende dagen zal je een factuur ontvangen met daarop de aanrekening van het niet terug gestuurde materiaal.   heb wel al bericht gekregen dat ze in september langskomen voor extra werken waardoor ze dan wel die aansluiting zullen kunnen doen.Kan dus niets terugsturen want er is niets veranderd op mijn adres.Die technieker ging dit normaal doorgeven dat ze die fiber op dit moment niet konden aansluiten op mijn adres.Mvg. Barry Miller

FYI: Pas maandag komen ze hier terug langs van Proximus.

@Darter  Dit is in orde . Toestellen staan als binnengebracht;  Ik heb een ticket aangemaakt om het order af te werken. Groetjes Luc. ( Ps u kan best eens de cache cleanen van de app of de coockies eens verwijderen van My Proximus)

Beste,we zijn nu 3/10/2023.Ze gingen op 5 september langskomen om die aansluiting buiten te doen.We moesten daarvoor niet thuis zijn stond er in die mail.Blijkbaar hadden ze ons stuk in de straat vergeten.Ze gingen dan laten weten achteraf wanneer ze de installatie gingen komen doen voor binnen.Heb hier tot op heden nog niemand gezien voor die installatie buiten.Wanneer je inlogt op my proximus staat er dat we toegang hebben tot fiber maar dat is dus niet het geval.Hebben hier geen toegang want zoals gezegd hebben ze ons stuk van de straat vergeten adres is Tijl Uilenspiegelstraat 4 8000 Brugge.Dus mijn vraag is wat is de stand van zaken nu.Mvg.

Reageer