Vraag

terugsturen decoder en modem, opgelicht door proximus

  • 17 July 2023
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Ik heb onlangs mijn tv en internet opgezegd. Ik heb van proximus een retourlabel gekregen om de modem en decoder terug te sturen. Ik heb dit op 6 juli gedaan, maar het pakje blijft bij bpost zitten. Ik vermoed dat ze het verloren zijn.

 

Jullie helpdesk weigert het op te lossen en stuurt mij iedere dag herinneringen dat ik de modem en decoder moet betalen als het niet op tijd wordt geleverd. Dit zijn pure gangsterpraktijken. Ik ben niet verantwoordelijk voor jullie partner bpost. Proximus heeft de retour geregeld met bpost en moet het probleem dus oplossen.

 

Gelieve dit probleem op te lossen met jullie partner bpost.

 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ter info in afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator)

Vermeld in het vrije veld “ticket” van uw forum login profiel (aldaar enkel zichtbaar voor Proximus) het betrokken track&trace nr 32…..

Dat  Bpost het pakket eventueel verloren zou  hebben (of een vertraging hebben in de verwerking) is inderdaad niet uw probleem

Een moderator kan evenwel op basis van een bewijs (track&trace code / kasticket Bpost) een via  automatisch proces verlopende facturatie mogelijks voorkomen 

Na 5 keer bellen waarbij ze mij de eerste 4 keer gewoon weer op wacht hebben gezet is het eindelijk opgelost. 

De aanhouder wint ;-)

Reageer