@anna-maria ter info: de proximus forummedewerkers kunnen dit natrekken van zodra ze hier de draad opnemen.
@anna maria,
ik zie inderdaad via de track trace code de retourzending
bijgevolg heb ik een dossier opgemaakt voor mezelf
Ik kan het toestel niet meer aanduiden als aangekomen, dus zal er automatisch een aanrekening volgen
maar via het dossier kan ik dat opvolgen en crediteren.
Ik doe het nodige.
Groetjes,
Tina
Dag Tina,
Hartelijk dank voor de feedback! Als wij dus een aanrekening ontvangen, mogen wij deze dus negeren (en mss hier iets over posten) en dan zal er een kredietnota volgen?
Alvast bedankt voor al uw hulp!
Groeten,
Anna-Maria
@anna-maria
ja, moest ik het niet dadelijk zien, mag je ofwel via privébericht ofwel gewone post melding maken. Mijn collega’s die van dienst zijn zullen me verwittigen.
Maar meestal heb ik het wel op tijd gezien :-)
groetjes
Tina
Hier ook al 3de en laatste herinnering voor terug sturen decoder, is dacht ik van vorige week dinsdag verstuurd.
Mvg
@RedsFan
“van vorige week dinsdag verstuurd.” dat is nog niet zo lang, dan zal toestel wel snel geregistreerd worden.
Heb je bewijsje retour ? moest er iets zijn, kan ik dit toevoegen en toestel laten registeren
hou ons op de hoogte indien nodig.
groeten
tina
Hallo Tina, Ik heb bij Bpost een bewijs ticket gekregen van de verzending.
Dank u
@RedsFan
ok, bewaar dit ´nog even : als het te lang duurt, kan ik dit als bewijs gebruiken. Nu is het nog te gauw
We spreken dan nog wel af via welk kanaal ik het kan bekomen
Groeten
tina