Vandaag had ik een afspraak voor installatie van gigafiber, technieker is er om 11u, maar installatie mislukt (activatie zou niet gelukt zijn?). Technieker belooft in de namiddag terug te komen na interventie van een collega (?), niemand gezien. Gebeld en dispatch zou me direct contacteren, niemand gehoord… en intussen geen internet… hoe ik nu kan thuiswerken, geen idee…
FYI: Hier komt ook maar pas iemand van PX zelf terug langs op het forum.
Mss toch proberen via helpdesk 080022800 (tot 22u) vandaag of ook morgen, of ze je wat meer info kunnen geven.
Mogelijks kunnen ze op je mobiel abonnement 3TB data gratis opladen zodat je die eventueel als hotspot kun gebruiken ondertussen.
zelfs zonder flex pack, maar je dient het zelf te vragen aan Proximus . Het is 3 TeraByte op je Gsm nummer bij Proximus in een abonnements formule.
zie ook : Flex Emergency Internet - Noodoplossing bij een internetstoring | Proximus
Bedankt voor de tip, technische hulp kan echter niets doen omdat het een nieuwe installatie is, ook niet extra data opladen…
Dag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.