Vandaag ging men een fiber connectiepunt aansluiten tussen 8 en 17 uur. Ik heb hiervoor verlof opgenomen. De technieker is gekomen om 10u30 maar daarna weer vertrokken wegens dringende interventie. Er werd mij verzekerd dat ze gingen terugkomen. Ik heb niemand meer gezien, ook geen verwittiging gekregen. Is dit de manier om met klanten om te gaan. Ik heb hiervoor een dag verlof verspeeld.
Dag
Bedankt ik heb echter nog geen niets ontvangen van de planningsdienst.
Is er reeds een statusupdate? Ik heb nog geen bericht ontvangen niet van de onderaannemer nog van proximus.
verdorie, we hadden nochtans verwacht dat er al reactie zou zijn?
we pushen nog eens…
groeten
Ik heb nu een afspraak staan in de my proximus app op zondag 1 oktober en ik kan dit niet wijzigen? Ik dek niet dat men op zondag zal kome. '.
Ik werd deze middag gebeld op mijn vaste lijn door een nummer van de onderaannemer. Ik was niet thuis. Daarna heb ik een e-mail ontvangen met een link om een afspraak in te plannen. Ik kan echter de afspraak die nu op zondag 1 oktober staat niet wijzigen. Zou iemand dit in orde kunnen maken zodat ik eindelijk een nieuwe afspraak kan inplannen. Alvast bedankt.
Ter info: zal pas morgen zijn dat een PX medewerker terug langskomt.
Ik werd deze middag gebeld op mijn vaste lijn door een nummer van de onderaannemer. Ik was niet thuis. Daarna heb ik een e-mail ontvangen met een link om een afspraak in te plannen. Ik kan echter de afspraak die nu op zondag 1 oktober staat niet wijzigen. Zou iemand dit in orde kunnen maken zodat ik eindelijk een nieuwe afspraak kan inplannen. Alvast bedankt.
ik heb het gsm nr uit je forum profiel doorgegeven aan de aannemer, blijkbaar lukte het niet om jullie te contacteren
Hopelijk vandaag wel :-)
groeten
Tina
Ik heb vandaag geen telefoontje ontvangen van de aannemer.
Dag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.