Skip to main content

Sinds dinsdag problemen met internet en tv. Vriendelijke dame aan de lijn die m helpt met alles te resetten, maar ze moet alles vragen aan een collega waardoor ze me continu in wacht zet. Dan denk ik verbind me nu gewoon met die collega door, dat gaat sneller. Volgende dag blijkt probleem niet opgelost,  ik bel naar mijn IT-specialist. Die is daar binnen het half uur! Alles getest, nieuwe switch, nieuwe kabels maar probleem blijft. Gisteren bellen zij naar proximus dat er toch een technieker moet komen omdat het probleem vermoedelijk toch bij hen ligt. Afspraak voor vandaag...intussen dus al 4 dagen miserie want ik heb de pc nodig voor mijn werk en ben dus ook niet bereikbaar op mijn vaste lijn (die gelukkig nog op gsm kan doorgeschakeld worden)

Bericht dat de technieker zal komen tss 12.30 en 14.30u...niet veel later , zal tussen 14.15 en 16.15u zijn…

Ik ben arts en heb patiënten moeten verplaatsen omdat de modem in 1 van de kabinetten staat en wat blijkt uiteindelijk technieker komt niet opdagen en ik kan niet deftig werken omdat het internet instabiel is. Verschillende keren naar de klantendienst gebeld om uitleg te vragen maar uiteindelijk niet gekregen...hebben ze toch wel geen afspraak vastelegd voor morgen zonder te vragen of dat wel past???

Uiteindelijk kunnen verzetten, na nog eens 20min aan de lijn  gehangen te hebben! Ik mag hopen dat ze dinsdag komen want als het is zoals bij mijn ouders is het binnen 2 weken nog niet opgelost! Maar zo ver laat ik het niet komen, dan ben ik al lang overgestapt naar telenet!

 

PS: proximus medewerkers komen hier niet langs tijdens het weekend!


Reageer