Wij wachten al sinds 28 juni voor een installatie van proximus op ons appartement.
13 juli is ons beloofd dat iemand zou langskomen. Wij hebben hier toen speciaal verlof voor genomen zodat we de technieker zeker konden binnnen laten. Niemand kwam opdagen.
Vervolgens hebben wij een aantal keren naar de klantendienst gebeld. De eerste keren vertelde ze ons dat er problemen waren op de technische dienst. Later hebben ze een nieuwe aanvraag ingediend en zou er iemand langskomen op 27 juli. Ook deze keer hielden we er rekening mee dat er iemand thuis was om de technieker binnen te laten. Maar alweer kwam er niemand opdagen.
We belde diezelfde dag nog naar de klantendienst. Nadat er een paar keer gewoon weg werd opgehangen, vertelde ze ons dat we maar gewoon moesten wachten tot we een mail gingen krijgen over een nieuwe datum voor een technieker. Hier wachten we al meer als een week op ondertussen, maar ontvangen geen enkel gehoor meer hierover.
Ik vraag mij af of er uberhaupt nog een mail gaat komen voor een afspraak met een technieker.
Wij zouden heel graag klant worden bij proximus, maar dit gaat ten eerste al niet zonder installatie.
Verder wil ik ook aangeven dat wij in de winkel goed zijn verder geholpen, maar dat de telefonische klantendienst vrijuit nutteloos is. Hier worden ons dingen beloofd die niet gebeuren of worden we doorverbonden, afgelegd of niet verder geholpen. Daarom probeer ik nu eens via deze weg gehoor te krijgen, zo kunnen we eventueel toch verder geholpen worden. Wanneer kunnen wij een technieker verwachten voor de aansluiting in orde te brengen?