Eerst en vooral wil ik via deze weg de medewerker van de Technische Support van Proximus een zekere Mauro nog eens hartelijk bedanken. Hij heeft mij gisteren super geholpen op een vakkundige manier en mij effectief ook terug gebeld na de nodige lijntesten zoals beloofd.
Er ging een WIFI Booster geleverd worden vandaag ter vervanging van mijn huidige.
Doch niets ontvangen , als ik nu in My Proximus ga kijken en de status wil opvragen krijg ik deze melding :
Ik heb het ordernummer / referentienummer toegevoegd in mijn profiel in het veld Ticket.
Graag nazicht , bedankt, Patrick
Bladzijde 1 / 1
Ik heb bevestiging gekregen van Bpost dat er een levering zal plaatsvinden. Vermoedelijk de WIFI Booster .
Doch heb ik ook een mail gekregen van Proximus in het Engels dat er een bestelling van een WIFI Booster wacht op bevestiging van mij .
De WIFI Booster is inbegrepen in mijn abonnement. En ik begrijp niet waarom er nu zogezegd een WIFI Booster is besteld. Ik ga dit gewoon negeren, maar er loopt toch iets grondig mis bij jullie. Het gaat om een vervanging van een defecte WIFI Booster.( details in Ticket). Waarschijnlijk een technisch probleem, maar zeer verwarrend. Sorry als ik kritisch overkom , maar altijd opnieuw zijn er achterliggende diensten bij Proximus die het goede werk van Proximus medewerkers niet respecteren. Gisteren perfect geholpen door Mauro . De bevoegde dienst die de SWAP moet uitvoeren verknoeit het.
Groeten,
Patrick
@Pat52 Ik heb dit even voor je nagekeken en de booster zou ondertussen bij je geleverd moeten zijn. De communicatie die je hierover krijgt verloopt automatisch. Waarom die ene bevestigingsmail toch in het Engels kwam kan ik niet helemaal verklaren. Mijn excuses voor de verwarring die hierdoor ontstond.
@HadewychT Bedankt voor uw antwoord. Ik heb de booster ontvangen. Door problemen met My Proximus ( updates van het systeem bij Proximus) zou de automatische communicatie fout zijn gelopen. Het order werd op donderdag opnieuw manueel ingeleid door iemand van de technische support ( dat zou de reden zijn waarom ik een mail kreeg in het Engels dat ik de bestelling moest bevestigen via de proximus webshop , wat verkeerdelijk was)
Ter info :Vandaag is de booster eindelijk geïnstalleerd geraakt. Vrijdag lukte dit niet ,nieuwe booster kon niet synchroniseren met de modem , omdat er een slechte software op mijn modem stond Softwareversie 8c.551A/1 , die na een factory reset ook niet verdween.
Die versie was erop gekomen tijdens de nacht van dinsdag/woensdag vorige week hoe en waarom ? Technische dienst heeft afgelopen vrijdag een technieker ingeboekt voor deze ochtend. Ondertussen in het weekend was het dan toch gelukt om de Softwareversie 8c.520A op de modem te zetten door het automatische systeem bij Proximus geactiveerd.
Ook kon het zijn dat mijn modem compleet zou uitvallen tijdens het weekend , hiervoor werd de gratis mobiele data 1TB geactiveerd.
Ik wil de technische support dan ook enorm bedanken voor de goede opvolging en aangeboden oplossing .
Bedankt, groeten Patrick
@Pat52 Altijd fijn om zo’n positieve feedback te krijgen. Dankjewel hiervoor
Blij te horen dat alles nu terug goed werkt. Veel plezier ermee !
@HadewychT
Beste Hadewych ,
Als je tijd heb kan je dan even kijken naar mijn post over de verdeelkast in de technische ruimte hierbij mij. Want ik weet echt niet wie ik bij Proximus moet aanspreken hierover. Bedankt, Patrick
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.