Skip to main content

Ik heb een smartphone + abonnement besteld orderreferentie: R4WEBSHOP017737374 en betaald maar geen enkele bevestiging via mail ontvangen; hoe kan dat? En kan ik alsnog een bevestiging ontvangen aub? Bvd.

Dag Heidi,

 

Ik heb mijn klantnummer toegevoegd aan mijn profiel, is dat- en het order referentienummer voldoende?

Bedankt.


Dag @Jan89 voldoende info, bedankt! Dossier 52486992 is in behandeling bij de bevoegde dienst, die je verder zal contacteren.


DAg @HeidiE , ik heb nog steeds geen enkele reactie of bevestiging van mijn order ontvangen van jullie… gaat dit wel goed? Dit zou komende dinsdag aankomen, maar ik ben daar nu niet meer zo zeker van. Hoor het graag, bedankt alvast!


Ik heb hetzelfde probleem ze zeiden tegen mij dat er een technische storing is met hun systeem waardoor de bevestigingsmails later gaan komen. Ik was jammer genoeg nog geen klant waardoor ik geen klantennummer had. Ze konden mijn dossier ook niet vinden.

maar ik heb een vraag misschien hadden we het exact zelfde, kreeg je na de betalingspagina van wordline ook een foutmelding dat de bestelling mislukt is en dat je terug naar de proximus homepage moest gaan?


@aslanbey 

met alle info die we nu hebben gaan we op zoek.

We houden je op de hoogte

Excuses voor het ongemak

Vriendelijke groeten

Tina


Dag @aslanbey in het klantprofiel kun je mijn mailadres vinden, bezorg je mij het betalingsbewijs van deze bestelling? 


Ik heb de mail gestuurd


@aslanbey mail ontvangen!


@aslanbey  Zoals we laten weten hebben via twitter. Groetjes