Ik heb een smartphone + abonnement besteld orderreferentie: R4WEBSHOP017737374 en betaald maar geen enkele bevestiging via mail ontvangen; hoe kan dat? En kan ik alsnog een bevestiging ontvangen aub? Bvd.
Dag Heidi,
Ik heb mijn klantnummer toegevoegd aan mijn profiel, is dat- en het order referentienummer voldoende?
Bedankt.
Dag
DAg
Ik heb hetzelfde probleem ze zeiden tegen mij dat er een technische storing is met hun systeem waardoor de bevestigingsmails later gaan komen. Ik was jammer genoeg nog geen klant waardoor ik geen klantennummer had. Ze konden mijn dossier ook niet vinden.
maar ik heb een vraag misschien hadden we het exact zelfde, kreeg je na de betalingspagina van wordline ook een foutmelding dat de bestelling mislukt is en dat je terug naar de proximus homepage moest gaan?
met alle info die we nu hebben gaan we op zoek.
We houden je op de hoogte
Excuses voor het ongemak
Vriendelijke groeten
Tina
Dag
Ik heb de mail gestuurd
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.