Vraag

slechte behandeling klanten

  • 17 November 2022
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Beste wij hebben 2 weken geleden een nieuw abonnement genomen met de PS5

ik zou een factuur krijgen om deze 99 euro te betalen. 
tot vandaag nog geen factuur gekregen.

Paar keer gebeld waar de factuur blijft en is me telkens gezegd dat de factuur zou opgestuurd worden. Daarnet terug gebeld en ze zouden de factuur terug opsturen. Terug niets gekregen en naar de shop in Sint Niklaas geweest om te vragen of ze de factuur kunnen printen. Blijkt dat Proximus mijn bestelling in WOC gezet heeft of zelf de ps5 geannuleerd omdat ik niet betaald heb.

Ik heb nooit de factuur gekregen en zelfs dan zou je nog een herinnering kunnen sturen.

De shop heeft een ticket aangemaakt om dit te melden dat de factuur nooit is verstuurd maar dat  er een grote kans is dat ik de PS5 niet krijg.

voor mij is dit oplichting of contractbreuk van Proximus.

indien ik de PS5 niet meer krijg zal ik dan ook met veel plezier de juridische weg opzoeken en klacht indienen tegen Proximus.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Kristof174 Ik heb hiervoor klachtendossier 51619286 opgemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan het nakijken en u nadien zelf contacteren.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Kan gewoon de bestelling niet terug geactiveerd worden en dat Proximus eindelijk de factuur opstuurd. Die PS5 was gereserveerd op mijn naam

Reageer