Beste,
op 7/11/’23 kwam er een technieker langs om fibernet te installeren. Enkele dagen later tijdens regenval, kwamen we tot de vaststelling dat water via de nieuwe kabel binnen liep.
Via sms kreeg ik de melding “ik hoop dat alles werkt. indien niet, laat zeker iets weten door te antwoorden op deze sms” en via mail “Opmerkingen over deze interventie? Gebruik deze link”
Op 16/11 liet via beide kanalen weten dat er een probleem was en stelde ik de vraag wie ik kon contacteren om dit recht te zetten. Tot op heden heb ik nog geen reactie mogen ontvangen.
Wanneer ik jullie probeer te contacteren via de website/telefoon, is er geen optie om dit specifiek probleem aan te kaarten, noch de mogelijkheid om iemand aan de lijn te krijgen die mij hier verder mee kan helpen. Laat staan een klacht in te dienen, en ik merk dat ik niet de enige ben die dit ervaart: Schade door technieker tijdens installatie | Proximus Forum
Ik vermijd liever van een klacht in te dienen via de ombudsman voor telecom. Maar wanneer ik van jullie niet snel een reactie mag ontvangen, zie ik helaas geen andere optie.
Alvast dank om dit zo snel mogelijk te behandelen.
Mvg,
Bernard