Vraag

schade door installatie: geen reactie tot op heden

  • 27 November 2023
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Beste,

 

op 7/11/’23 kwam er een technieker langs om fibernet te installeren. Enkele dagen later tijdens regenval, kwamen we tot de vaststelling dat water via de nieuwe kabel binnen liep.

Via sms kreeg ik de melding “ik hoop dat alles werkt. indien niet, laat zeker iets weten door te antwoorden op deze sms” en via mail “Opmerkingen over deze interventie? Gebruik deze link

Op 16/11 liet via beide kanalen weten dat er een probleem was en stelde ik de vraag wie ik kon contacteren om dit recht te zetten. Tot op heden heb ik nog geen reactie mogen ontvangen.

Wanneer ik jullie probeer te contacteren via de website/telefoon, is er geen optie om dit specifiek probleem aan te kaarten, noch de mogelijkheid om iemand aan de lijn te krijgen die mij hier verder mee kan helpen. Laat staan een klacht in te dienen, en ik merk dat ik niet de enige ben die dit ervaart: Schade door technieker tijdens installatie | Proximus Forum

Ik vermijd liever van een klacht in te dienen via de ombudsman voor telecom. Maar wanneer ik van jullie niet snel een reactie mag ontvangen, zie ik helaas geen andere optie.

Alvast dank om dit zo snel mogelijk te behandelen.

Mvg,

Bernard

 

 


4 reacties

@bernardg 

Omdat de PX forummedewerkers dit verder zouden kunnen onderzoeken, als ze morgen de draad hier terug opnemen, en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @bernardg ik maak dossier 53612258 voor de betrokken dienst. De dossierbeheerder zal je verder contacteren. Onze excuses voor het ongemak. Mvg, Heidi

 

Beste,

er werd een aanvraag aangemaakt, en achteraf terug afgesloten zonder dat iemand mij heeft gecontacteerd.

Gaat dit over het dossiernummer dat u aangaf? 53612258 

Indien ja, er is niets gebeurd, is het mogelijk om iemand telefonisch te kunnen contacteren?

Inien niet, waar kan ik dit dossier verder opvolgen?

 

met vriendelijke groeten,

Bernard

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @bernardg dossier 53612258 is nog in behandeling. De bevoegde dienst neemt contact met je op. Mvg, Heidi

Reageer