Vraag

retourlabels

  • 15 February 2024
  • 4 reacties
  • 44 Bekeken

Heb retourlabel voor modem na opzeggen abo niet ontvangen. 

Zie in my proximus bij opvolging een heleboel acties staan maar daar is nergens een retourlabel te vinden. Is het de bedoeling dat je die daar kan vinden?

Ik vermoed dat er bij proximus iets fout gaat met het versturen van de mails met de retourlabels.

ik zie bij opvolging enkel iets onder de rubriek afgewerkt.

Hoe geraak ik aan een retourlabel?

 

 


4 reacties

@Adriaan Vermeersch 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze de draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

NB: hangt ook af van welk type modem je hebt want niet alle modems moeten teruggestuurd worden, maar de PX medewerkers zullen je wel melden of het moet of niet.

Reputatie 7
Badge +3

@Adriaan Vermeersch . Blijkbaar heeft het systeem in jou orders dit niet aangemaakt. Ik of m’n collega’s laten je nog feedback.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Adriaan Vermeersch 

We hebben labels laten maken

ze zijn via aparte mail toegestuurd

kan je straks eens checken en ons op hoogte houden?

Groeten

Tina

@Adriaan Vermeersch 

Kijk alleszins ook eens in de spam folder, daar komen deze mails met retourlabels naar het schijnt nog al eens terecht.

 

Reageer