Vraag

Retour label tv box

  • 11 April 2024
  • 7 reacties
  • 53 Bekeken

Badge

Ik wacht nog altijd op de retour label voor een V7 (UIW4020PXM) die ik onverwacht op 26/3 2024 heb ontvangen om de V6 te vervangen. Sinds de 5/4 2024 heb ik de V7c (UIW4068PXM) en die werkt uitstekend.

Ik vermoed dat er ergens een vergissing is gebeurd want die V7 staat niet in mijn dossier, maar ik heb die wel.

 

Mvg

Gotte


This topic has been closed for comments

7 reacties

Ter info: Als die v7 ter vervanging was van de V6 decoder dan moet die V6 niet teruggestuurd worden.

Badge

Ter info: Als die v7 ter vervanging was van de V6 decoder dan moet die V6 niet teruggestuurd worden.

Dat weet ik. Maar ik heb nu een V7 EN een V7c. En het is de V7 die ik wil terugsturen en die V6 gaat naar een containerpark zoals gevraagd in een brief.

Reputatie 7
Badge +3

@Gotte

we proberen je een retourlabel te bezorgen.

Zet je het serienummer van het terug te sturen toestel in je profiel?

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Groetjes

Tina

Badge

De wijzigingen (serienummer v7 - terug te sturen) staan nu in mijn profiel
Groetjes

Gotte

Reputatie 7
Badge +3

@Gotte 

dank voor info

we doen het nodige

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Gotte 

Label is via mail verstuurd.

Kijk zeker ook in je spam…

groeten

Tina

Badge

Dank u. Goed ontvangen 

Mvg

Gotte