Ik krijg, na eerdere interventie aan huis vandaag, een mail "Activering van uw Proximus-diensten" met onder meer volgende tekst:
“ Stuur ons een mail via een van de onderstaande links:
- Vragen over facturatie of de hierboven vermelde kosten (mailadres CARE__FAC@proximus.com in hyperlink)
- Vragen of opmerkingen over de uitgevoerde installatie (mailadres CARE__HRT@proximus.com in hyperlink)
- Alle andere vragen rond onze producten (mailadres CARE__CCA@proximus.com in hyperlink) "
Ik stuur dus een bericht, zijnde klacht met betrekking tot onvoltooide installatie, aan CARE__HRT@proximus.com , en krijg volgende reply:
" Uw bericht kan niet worden bezorgd bij de volgende geadresseerden of groepen:
CARE__HRT@proximus.com
Het door u ingevoerde e-mailadres is niet gevonden. "
Zelfde reply "onbestelbaar" voor beide andere adressen - één in plaats van de twee underscore-tekens (dus _ ipv.__) maakt overigens géén verschil...
Graag dringend van een Proximus-medewerker een WERKEND mailadres (en niet een FOUTIEF zoals eerder gecommuniceerd) waarop ik mijn klacht met betrekking tot de “installatie” van vandaag kan overmaken. Alvast bedankt!
(NB: het door Proximus vastgelegde onderwerp van de mail die ik vergeefs heb verzonden is "customer feedback on case : 20220316184441_865191_102145371666")
Frank Joostens, 2100 Antwerpen
Beste antwoord door Joel M
Bekijk origineel