Even een overzicht van mijn Proximus-avontuur:
Aanvraag & afspraken:
27/07/2023: Indiening aanvraag internet voor werfkeet.
31/07/2023: Bevestiging van de aanvraag door Proximus via mail
25/09/2023: Afspraak uitvoering werken. Er is toen iemand langsgekomen, maar deze persoon heeft niets uitgevoerd.
20/10/2023: Tweede afspraak uitvoering werken. Er is toen niemand langsgekomen terwijl de klantendienst meermaals bevestigde dat er wel een technieker zou langskomen.
26/10/2023: Bevestiging derde afspraak uitvoering werken op 6/11/2023 door Proximus via mail.
3/11/2023: Uitstel derde afspraak naar 22/11/2023 door Proximus via mail.
22 of 23/11/2023: Derde (onduidelijke!) afspraak uitvoering werken.
Telefoontjes naar de klantendienst:
27/07/2023 (1x)
28/09/2023 (2x)
25/09/2023 (4x)
19/10/2023 (3x)
20/10/2023 (6x)
25/10/2023 (2x)
6/11/2023 (3x)
Totaal:
- 4 maanden
- 2 afspraken, 2 dagen verlof genomen op mijn werk om van Brussel naar Lommel te komen en te wachten op een Proximus-technieker die niets uitvoert of gewoon niet niet komt opdagen.
- 21+ keer gebeld naar de klantendienst
- 1 ontvangen oproepen van Proximus en 3 voicemails van Proximus
- 18 no-reply mails van Proximus
Waarom Proximus kiezen?