Skip to main content
Vraag

Proximus klantonvriendelijkheid - onbereikbaarheid - niet naleven afspraken

  • 6 November 2023
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Even een overzicht van mijn Proximus-avontuur: 

Aanvraag & afspraken: 
27/07/2023: Indiening aanvraag internet voor werfkeet. 
31/07/2023: Bevestiging van de aanvraag door Proximus via mail 
25/09/2023: Afspraak uitvoering werken. Er is toen iemand langsgekomen, maar deze persoon heeft niets uitgevoerd. 
20/10/2023: Tweede afspraak uitvoering werken. Er is toen niemand langsgekomen terwijl de klantendienst meermaals bevestigde dat er wel een technieker zou langskomen. 
26/10/2023: Bevestiging derde afspraak uitvoering werken op 6/11/2023 door Proximus via mail. 
3/11/2023: Uitstel derde afspraak naar 22/11/2023 door Proximus via mail. 
22 of 23/11/2023: Derde (onduidelijke!) afspraak uitvoering werken. 

Telefoontjes naar de klantendienst:
27/07/2023 (1x)
28/09/2023 (2x)
25/09/2023 (4x)
19/10/2023 (3x)
20/10/2023 (6x)
25/10/2023 (2x)
6/11/2023 (3x)

Totaal: 
- 4 maanden
- 2 afspraken, 2 dagen verlof genomen op mijn werk om van Brussel naar Lommel te komen en te wachten op een Proximus-technieker die niets uitvoert of gewoon niet niet komt opdagen.
- 21+ keer gebeld naar de klantendienst 
- 1 ontvangen oproepen van Proximus en 3 voicemails van Proximus
- 18 no-reply mails van Proximus

Waarom Proximus kiezen? 

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@LiekeLi 

ai ai, dat is absoluut geen goede service

we willen dit graag verder onderzoeken en oplossen

Hiervoor hebben we je klantgegevens nodig

 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 

in afwachting van je info,

vriendelijke groeten

Tina

Reageer