Vraag

proximus installateur weigert installatie

  • 5 March 2022
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

Heb mijn internet aangevraagd eind december na 4 afspraken die geannuleerd worden door de installateur heb ik nu al 10 weken geen internet en tv mag afspraak nr 5 maken zodat de installateur voor de 5de keer kan annuleren en dit is allemaal normaal voor proximus al mijn verlofdagen in de prullenbak. Via de chat word je toch niet geholpen en telefonisch ook niet. 

Bij deze zal het hier eens proberen.


2 reacties

FYI: Dan best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen a.s. maandag.  

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
 

Reputatie 7
Badge +3

@Tonny.D  Ik zie dat de afspraak voor activatie en installatie keer op keer niet lukt en het order dan wordt geannuleerd via de technieker. Mijn excuses hiervoor. Ik ga je een privébericht sturen om te checken als al jouw gegevens dat ik hier terugvind correct en volledig zijn. Je mag via deze weg, maar ook via privébericht antwoorden. Groetjes, Antonella

Reageer