Vorige woensdag kocht ik via de webshop een iPhone 13 pro max met abonnement. Geen track and trace doorgekregen. Na meerdere keren te bellen met de proximus klantendienst zeiden ze me dat die geleverd was in de door mij gekozen afleverpunt. Naar het afleverpunt geweest, er is daar niks toegekomen. Na opnieuw te bellen zeiden ze me dat er geen order openstaat en ze geen idee hebben over wat er fout loopt. Ik heb de orderbevestiging gekregen, netjes de betaling gedaan en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ik wacht ondertussen al 7dagen en na ongeveer 10 maal te bellen naar de klanten dienst nog niks wijzer geworden. Ze zouden me terug bellen binnen de tien dagen. Wat voor mij uiteraard niet acceptabel is. Graag een duidelijke uitleg over deze wanpraktijken.
Bladzijde 2 / 2
Ik merk dat het dossier nog niet gesloten is
De dossierbeheerder heeft al een paar keer geprobeerd je te bellen maar komt steeds op voicemail!
hij gaat nogmaals proberen je te bereiken.
Groeten
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.