Beste,
Dank u voor de reactie.
En binnen welke tijdspanne zou er dan een poort vrijkomen. Want we wachten nu toch al bijna een maand. Spreken we over dagen, weken, maanden? Met deze reactie blijf ik opnieuw in de kou staan. Bij aanvraag van de diensten werd ons uitdrukkelijk beloofd dat alle diensten op 5/05 zouden geactiveerd worden. We zijn nu 12/05 en er is nog niks in ode. Er is nooit sprake geweest dat er geen poort zou vrij zijn. We wonen ondertussen al op ons nieuw adres en zitten bijgevolg zonder internet en tv.
Moest dit duidelijk gecommuniceerd zijn van in het begin en geen loze beloftes gedaan worden, konden we hiermee rekening gehouden hebben en uitgekeken hebben naar een operator die ons wel direct kon helpen.
Wat ik niet echt snap is dat de vorige eigenaars Proximus hadden en nu kan er opeens geen aansluiting gebeuren omdat er geen poorten meer vrij zijn.
Ik ben geen Proximus medewerker maar begrijp uit bovenstaande dat het aantal voorhanden aansluitingen (“poorten”) in de straatkast volzet is = de “poort” van de vorige eigenaar is reeds aan iemand anders toegewezen
Ik vrees dat indien er geen uitbreiding voorzien is in de nabije toekomst er dient te worden gewacht op de opzegging door een andere klant = er kunnen u geen vooruitzichten door de proximus helpdesk worden gegeven
Concreet lijkt het mij daarom opportuun uit te kijken naar een andere oplossing = teledistributie (coax: Telenet/Orange) of 4G (mobiel: Orange Flybox, Tadaam, Proximus 5G Unlimited ook bruikbaar voor 4G)
https://www.proximus.be/nl/id_cr_msub/particulieren/mobiel/gsm-abonnementen.html
& samen met tethering
dat is natuurlijk onvoorspelbaar want Proximus kan moeilijk voorspellen wanneer juist iemand zijn VDSL lijn gaat opzeggen, dit kan even goed al morgen zijn maar het kant maanden duren of mss nog meer!
Als je veel data /maand verslindt vallen die oplossingen via tethering natuurlijk niet goedkoop uit!
ik heb gezien dat er een dossier was bij technische dienst.
Ik laat nog even navragen of er meer nieuws/vooruitzicht is.
Excuses dat het zo gelopen is, dat was niet de bedoeling.
groeten,
Tina
Beste,
ik krijg info binnen: er is een poort toegewezen en je hebt een afspraak voor 19/5. Heb je hiervan bevestiging ontvangen ?
groetjes
Tina
Beste,
Ik heb idd de bevestiging gekregen voor een afspraak op 19/05. Maar gezien wij nu al zolang wachten, hoop ik toch dat jullie een inspanning doen om nog deze week langs te komen. Ik belde hiervoor naar de klantendienst en hiervoor zouden ze me gisteren of vandaag contacteren. Maar op heden nog niks gehoord. ( had ook jammergenoeg niks anders verwacht)
Mvg.
dat is zeker al goed nieuws dat er al een poort vrij is, je ziet dat het niet altijd moet tegenslaan
ik kan navragen of vervroeging mogelijk is;
Door Corona zijn onze diensten ook nog niet zo lang terug aan het werk voor installaties : klanten die nog langer hebben moeten wachten zullen voorgaan, vrees ik.
maar vragen kan geen kwaad (werkvolume zal per regio ook wel anders zijn)
groeten,
Tina
mijn collega gaat je bellen : kans bestaat dat er nog mogelijkheden zijn :-)
gr,
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.