Beste Proximus-team,
Ik ben al twee jaar een tevreden klant bij Proximus en heb tot op heden geen enkel probleem ondervonden bij de aankoop van mijn iPhone 13 en mijn abonnement.
Echter, deze keer ben ik geconfronteerd met enkele problemen met betrekking tot mijn iPhone 15 Pro-preorder. Hoewel ik mijn bestelling heb geplaatst en heb gezien dat mijn apparatuur op voorraad is volgens de website en track en trace-site, heb ik onlangs een e-mail ontvangen waarin staat dat het toestel momenteel niet beschikbaar is en dat ik op de hoogte zal worden gehouden wanneer het opnieuw beschikbaar is. Dit is zeer teleurstellend, aangezien ik mijn abonnement volgende maand moet betalen en had gehoopt om mijn nieuwe telefoon op tijd te ontvangen.
Ik heb mijn nieuwe iPhone 15 Pro in mijn abonnement opgenomen omdat mijn huidige smartphone niet meer goed functioneert en ik vertrouwde erop dat Proximus voor een naadloze overgang zou zorgen, net zoals dat het geval was bij mijn vorige aankoop.
Ik begrijp dat er af en toe logistieke uitdagingen kunnen zijn, maar ik zou het op prijs stellen als jullie mij zo snel mogelijk een update kunnen geven over de status van mijn bestelling.
Als deze vertraging in de levering aanzienlijk zal zijn en ik geen duidelijkheid krijg over wanneer ik mijn iPhone 15 Pro kan verwachten, overweeg ik om mijn bestelling te annuleren. Dit is uiteraard niet mijn voorkeur, aangezien ik erg uitkeek ernaar. Ik ben bereid om samen te werken om deze situatie zo snel en soepel mogelijk op te lossen, maar ik hoop op spoedige opheldering over de status van mijn bestelling.