Beantwoord

pre order iphone 15 pro

  • 22 September 2023
  • 524 reacties
  • 8402 Bekeken


Toon eerste bericht

524 reacties

Reputatie 5
Badge +1

De gewone Iphone is in voorraad behalve bepaalde kleiren de 15 plus enkel zwart met hogere gb geheugen… pro en pro max nul stock… de 15 en 15 plus wachtenden zullen wel snel nieuws krijgen komende weken 

Reputatie 3

het zal denkik niet meer lang duren voor de mensen hun gsm heb als je kijk opde shop terug beel beschibaar

Reputatie 4
Badge

@sivaaaaa 

voor de 15 en 15 Plus, denk het ook maar voor de Pro en Pro max heb ik me twijfels… Alllersinds geloof ik niemand meer van klantenservice, en ga gewoon afwachten.

Reputatie 5
Badge +1

@sivaaaaa

voor de 15 en 15 Plus, denk het ook maar voor de Pro en Pro max heb ik me twijfels… Alllersinds geloof ik niemand meer van klantenservice, en ga gewoon afwachten.

Idd de 15 en 15 plus incl roze zal wel sneller beginnen gaan. De pro s en pro maxen verwacht ik voor mid november. So be it , niks aan te doen. Maar met dit niveau van service of beter gezegd no service nope, never again al leveren ze volgende week bij wijze van spreken 👎🏼👎🏼👎🏼 …0

 

Reputatie 3

@sivaaaaa

voor de 15 en 15 Plus, denk het ook maar voor de Pro en Pro max heb ik me twijfels… Alllersinds geloof ik niemand meer van klantenservice, en ga gewoon afwachten.

Idd de 15 en 15 plus incl roze zal wel sneller beginnen gaan. De pro s en pro maxen verwacht ik voor mid november. So be it , niks aan te doen. Maar met dit niveau van service of beter gezegd no service nope, never again al leveren ze volgende week bij wijze van spreken 👎🏼👎🏼👎🏼 …0

 

de pro was efkus terug op de shop maar was snel terug weg en ik heb roze plus 512 gb besteld maar die heb ik ngni in stock gezien opd shop 

Reputatie 5
Badge +1

@sivaaaaa

voor de 15 en 15 Plus, denk het ook maar voor de Pro en Pro max heb ik me twijfels… Alllersinds geloof ik niemand meer van klantenservice, en ga gewoon afwachten.

Idd de 15 en 15 plus incl roze zal wel sneller beginnen gaan. De pro s en pro maxen verwacht ik voor mid november. So be it , niks aan te doen. Maar met dit niveau van service of beter gezegd no service nope, never again al leveren ze volgende week bij wijze van spreken 👎🏼👎🏼👎🏼 …0

 

de pro was efkus terug op de shop maar was snel terug weg en ik heb roze plus 512 gb besteld maar die heb ik ngni in stock gezien opd shop 

Afspraak volgende maandag 22h05 🤣🤣 we zullen er maar es mee lachen he ..

Reputatie 4
Badge

@sivaaaaa

voor de 15 en 15 Plus, denk het ook maar voor de Pro en Pro max heb ik me twijfels… Alllersinds geloof ik niemand meer van klantenservice, en ga gewoon afwachten.

Idd de 15 en 15 plus incl roze zal wel sneller beginnen gaan. De pro s en pro maxen verwacht ik voor mid november. So be it , niks aan te doen. Maar met dit niveau van service of beter gezegd no service nope, never again al leveren ze volgende week bij wijze van spreken 👎🏼👎🏼👎🏼 …0

 

de pro was efkus terug op de shop maar was snel terug weg en ik heb roze plus 512 gb besteld maar die heb ik ngni in stock gezien opd shop 

Ja, zag hetzelfde met pro maar leveren doen ze niet voor de pre-orders… Hopelijk krijgen we snel meer info of nog beter: onze gsm!

Reputatie 3

@sivaaaaa

voor de 15 en 15 Plus, denk het ook maar voor de Pro en Pro max heb ik me twijfels… Alllersinds geloof ik niemand meer van klantenservice, en ga gewoon afwachten.

Idd de 15 en 15 plus incl roze zal wel sneller beginnen gaan. De pro s en pro maxen verwacht ik voor mid november. So be it , niks aan te doen. Maar met dit niveau van service of beter gezegd no service nope, never again al leveren ze volgende week bij wijze van spreken 👎🏼👎🏼👎🏼 …0

 

de pro was efkus terug op de shop maar was snel terug weg en ik heb roze plus 512 gb besteld maar die heb ik ngni in stock gezien opd shop 

Ja, zag hetzelfde met pro maar leveren doen ze niet voor de pre-orders… Hopelijk krijgen we snel meer info of nog beter: onze gsm!

ik heb 15 plus 512 gv roze besteld ook ng niks kom zot van het wachten

Reputatie 4
Badge

@sivaaaaa 

Wou ik me iPhone 13 binnensteken, maar met hoe het hier te werk ga zit ik straks weken zonder een gsm. Gewoon om gek van te worden! Ik wil gewoon een duidelijke communicatie van wanneer ik me gsm kan verwachten,  ipv. te horen “We weten het zelf niet” Las oude reviews van gebruikers en zag mensen die tot in december, januari hebben gewacht. Hopelijk is dat niet het geval

Ik heb zonet een Bpost link gekregen en er staat morgen 4/10 levering. Ik had mijn order geannuleerd maar blijkbaar gaan ze het toestel (Iphone 15 Pro Max 256gb Black) dan toch leveren?

 

Als het zo is maakt het mij niet uit en hou ik het toestel. 

Reputatie 5
Badge +1

Ik heb zonet een Bpost link gekregen en er staat morgen 4/10 levering. Ik had mijn order geannuleerd maar blijkbaar gaan ze het toestel (Iphone 15 Pro Max 256gb Black) dan toch leveren?

 

Als het zo is maakt het mij niet uit en hou ik het toestel. 

Aan de mods @HeidiE  … @tina.b  … waar loopt het fout? Sorry maar is jullie webshop een aparte entiteit buiten de px winkels en klantendienst callcentra …mijn klacht is eveneens gisteren naar Test aankoop verstuurd ; over de zero comm/!oze beloftes/presale stock die niet klopt met de realiteit… etc niemand  kan niet meer volgen en velen van ons en dit is niet meer OK . Klanten verdienen meer dan een automated mailtje  wekelijks . Wij begrijoen dat Apple de bal misslaat en te weinig levert en overal. Maar assume your responsabilities too en daarmee bedoel ik hogerop de chain, preselling  wat hoogst onzeker en zelfs onmogelijk gaat binnenkomen is niet ok en de vorige jaren is dat al bewezen, elke preorder is chaos . sommige klanten die willenn annuleren worden od 0800 gezegd neen kan niet ,  Het lijkt ook dat klanten die fullprice preorder betaalden zonder abo , prio hebben op mensen die voor hen preorderden met abo, zijn we Lower priority mss?   Een klant (losse iphone)  die annuleert en triple checkt oft t wel canceled is krijgt alsnog zijn toestel gelukkig heeft ie al geen ander he.., !@JVerhoye   geniet ervan morgen tis je hartstikke gegund 👏👏👏🤞🏽 

Reputatie 4
Badge

@Shamo 

Je hebt zo een gelijk, is gewoon een chaos. Er is nul communicatie, en als we het vragen is er geen informatie over of horen we dat ze het zelf niet weten. Ik ben al zolang klant en verwacht tenminste iets van duidelijkheid, ipv. te zien dat het in stock is en dat er iemand mee bezig is in myProximus aangezien dit ook niet het geval is. En dan een geautomatiseerd mail, wat een grap. Wie weet hoelang het gaat duren tot we iets ontvangen, ik zag vorig jaar dat er mensen waren die 3 maanden hebben gewacht? Of je nu met abonnement koopt, of niet je zou verwachten dat ze rekening mee zouden houden maar nee. Helemaal niet! De mods komen zelfs niet meer op het forum gelijk, of ze lezen het en antwoorden gewoon niet.

Reputatie 1

De mijne is vandaag aangekomen maar heb al de 14 pro Max gekocht 😩😭

De mijne is vandaag aangekomen maar heb al de 14 pro Max gekocht 😩😭

Je kan die normaal terug sturen toch?

had jij met abonnement of enkel de gsm gekocht?

 

Reputatie 3
Badge

De mijne is vandaag aangekomen maar heb al de 14 pro Max gekocht 😩😭

En welke heb je vandaag ontvangen? 

Reputatie 1

15 plus pink

Reputatie 1

De mijne is vandaag aangekomen maar heb al de 14 pro Max gekocht 😩😭

Je kan die normaal terug sturen toch?

had jij met abonnement of enkel de gsm gekocht?

 

Met abo maar ik ik had gebelt om die te annuleren voor dat ik het kreeg 

Reputatie 1

Tis echt mooiiii voor de mensen die ook een roze hebben besteld 

Reputatie 5
Badge +1

Tis echt mooiiii voor de mensen die ook een roze hebben besteld 

Roos eindelijk !!! ale dus de boodschap is annuleren en dan komt em rapper 🤣

Reputatie 1

Tis echt mooiiii voor de mensen die ook een roze hebben besteld 

Roos eindelijk !!! ale dus de boodschap is annuleren en dan komt em rapper 🤣

Precies 🤣😭 maar ik heb nu spijt gwn omdat die roze echt mooi is maar bon shit happens zal ik zeggen

ik doe nooit meer een preorder via hier 

ik zou zelf geen preorder ergens elders ook doen (spreek uit eigen ervaring), want je loopt altijd het risico dat er veel te veel aanvragen komen en de leveringen niet kunnen volgen en je geduldig moet afwachten tot je er ene in handen krijgt!

Tis echt mooiiii voor de mensen die ook een roze hebben besteld 

Aaaaah!!!! Jij had wanneer besteld en de 128GB?

amai blij dit te lezen! Er is hooooop 🥳

ik zou zelf geen preorder ergens elders ook doen (spreek uit eigen ervaring), want je loopt altijd het risico dat er veel te veel aanvragen komen en de leveringen niet kunnen volgen en je geduldig moet afwachten tot je er ene in handen krijgt!

Lesjes geleerd, doe dit nooit meer 😂

Reputatie 5
Badge +1

Hou jullie bpost mailtjes maar id gaten vanavond 🤞🏽

Reputatie 1

Tis echt mooiiii voor de mensen die ook een roze hebben besteld 

Aaaaah!!!! Jij had wanneer besteld en de 128GB?

amai blij dit te lezen! Er is hooooop 🥳

18 sep en okay 128

Reageer