Skip to main content
Beantwoord

pre order iphone 15 pro


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

524 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • 277 reacties
  • 29 september 2023
Nielsfrsn schreef:

Volgende lading iphone 15pro 128gb komt pas begin november binnen.

Bron? Er zal vr de pro s en pro maxen niet sneller schot id zaak komen, niks aan te doen maar ik verwacht dan wel een tegemoetkoming van PX. 


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 29 september 2023
Nielsfrsn schreef:

Volgende lading iphone 15pro 128gb komt pas begin november binnen.

Amai dan ga ik nog wel even mogen wachten. Had ik dit eerder geweten had ik nooit besteld. Ik ga kijken of ik mijn bestelling niet kan annuleren. 


Kelvintjeuh
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 97 reacties
  • 29 september 2023
Nielsfrsn schreef:

Volgende lading iphone 15pro 128gb komt pas begin november binnen.

Dit is vooral niet voor de mensen die in pre order hebben besteld. Wat je nu zegt klopt niet! 


  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 29 september 2023

Ik heb de mijne gepre-ordered op 16 september .. misschien goed om er bij te zeggen.


  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 29 september 2023
Shamo schreef:
Nielsfrsn schreef:

Volgende lading iphone 15pro 128gb komt pas begin november binnen.

Bron? Er zal vr de pro s en pro maxen niet sneller schot id zaak komen, niks aan te doen maar ik verwacht dan wel een tegemoetkoming van PX. 

Bron is contactpersoon bij proximus zelf en niet de helpdesk waar ze van niks weten.


  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 29 september 2023
Kelvintjeuh schreef:
Nielsfrsn schreef:

Volgende lading iphone 15pro 128gb komt pas begin november binnen.

Dit is vooral niet voor de mensen die in pre order hebben besteld. Wat je nu zegt klopt niet! 

Als je denkt dat het niet klopt niet erg toch? Geen probleem dan als je hem eerder krijgt? 


Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • 277 reacties
  • 29 september 2023
Nielsfrsn schreef:
Shamo schreef:
Nielsfrsn schreef:

Volgende lading iphone 15pro 128gb komt pas begin november binnen.

Bron? Er zal vr de pro s en pro maxen niet sneller schot id zaak komen, niks aan te doen maar ik verwacht dan wel een tegemoetkoming van PX. 

Bron is contactpersoon bij proximus zelf en niet de helpdesk waar ze van niks weten.


ach wat doe je eraan? Idd de helpdesk weet niks en ziet niks , externe callcenters die maar wat beloven en trackingtools Die onjuist en verouderd zijn. Tis wat het is en ja begin mid nov is realistisch tenzij Apple achterstand in leveringen inhaalt en globaal gezien is dat weinig waarschijnlijk als je nr alle andere landen ziet.  Tis n platte ramp. Maar had het beter aangepakt kunnen worden? Ja en dat geven ze toe.  En wie annuleren wil kan dat natuurlijk.


  • Practitioner
  • 25 reacties
  • 29 september 2023

Ik ben naar de winkel gegaan en ik kan mijn bestelling niet annuleren ik moet een week a 2 wachten tot mijn gsm aankomt en dan pas annuleren dit is echt nie normaal wtf is dit voor bedrijf / systeem


  • Practitioner
  • 25 reacties
  • 29 september 2023

Ik wou deze annuleren en de 14 pro Max nemen maar dat ga nie ookal hebben ze mijn gsm nie eens in stock like WTFF


Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • 277 reacties
  • 29 september 2023
Cindykwamo schreef:

Ik wou deze annuleren en de 14 pro Max nemen maar dat ga nie ookal hebben ze mijn gsm nie eens in stock like WTFF

Pff, ksnap je punt n ander toestel kiezen dat in voorraad is het zo oplossen. Wss is dat niet zo simpel. Moet je idd wachten en de preorder weigeren of retouren en dan pas n ander toestel kunnen toevoegen aan je abo

Mss kan je raad aan een mod vragen? 
wat is je besteldatum? Je hebt 14 dagen herroepingsrecht dit loopt vandaag af als je 15 sep besteld hebt of later afh v je besteldatum.  Je annuleert dan wel heel je abo ook vrees ik en moet je nieuw abo nemen of tijdelijk pay&go of elders gaan …


  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 29 september 2023

Het probleem van geen stock (ook pre-orders) ligt niet zozeer bij proximus aangezien andere winkels ook pas nieuwe voorraad hebben vanaf eind oktober-begin november. In Duitsland hebben ze deze pas bij sommige winkels eind november, nog langer dus. 

De fout die proximus heeft gemaakt is mensen laten pre-orderen terwijl er geen pre-orders meer waren. De mensen die op de dag v de uitkomst v pre-order op de website zaten hadden al waarschijnlijk door dat er veel mis liep met de website en dergelijk. Achteraf krijg je dan te horen dat de iphones de dag zelf al uit voorraad waren online (pre-orders) terwijl je ze wel nog kon bestellen (zoals mij de 16de september).

Ook ik kreeg de vraag om te annuleren en het geld zou na enkele dagen al op de rekening staan moest ik dit doen. Aangezien ze hier wel volwassen en verantwoordelijk mee omgingen heb ik mijn order maar laten staan, want wie weet misschien krijgen we ze toch met geluk eerder.


Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • 277 reacties
  • 29 september 2023
Nielsfrsn schreef:

Het probleem van geen stock (ook pre-orders) ligt niet zozeer bij proximus aangezien andere winkels ook pas nieuwe voorraad hebben vanaf eind oktober-begin november. In Duitsland hebben ze deze pas bij sommige winkels eind november, nog langer dus. 

De fout die proximus heeft gemaakt is mensen laten pre-orderen terwijl er geen pre-orders meer waren. De mensen die op de dag v de uitkomst v pre-order op de website zaten hadden al waarschijnlijk door dat er veel mis liep met de website en dergelijk. Achteraf krijg je dan te horen dat de iphones de dag zelf al uit voorraad waren online (pre-orders) terwijl je ze wel nog kon bestellen (zoals mij de 16de september).

Ook ik kreeg de vraag om te annuleren en het geld zou na enkele dagen al op de rekening staan moest ik dit doen. Aangezien ze hier wel volwassen en verantwoordelijk mee omgingen heb ik mijn order maar laten staan, want wie weet misschien krijgen we ze toch met geluk eerder.


Ik heb 15/09 besteld  zodra het lukte op de site zat klaar om 15h stipt maar. de pro en pro maxen lukte niet tot rond 17h . De overige modellen gingen wel. 
Betaald en bevestigd vla mail 2 min later. Na paar dagen zieik in die nutteloze link dat mijn order van 15 naar 22/09 status ontvangen gewijzigd werd (mijn abo werd immers actief op de beloofde leverdatum)   Er zit nergens logica in. 

Apple Heeft niet geleverd wzt beloofd is aan PX dat is al wat we krijgen als excuus maar dat is elk jaar zo. 

Dat de site meer orders toeliet dan realtime

stock toeliet kan zijn. Anno 2023 . Zonde.


  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 29 september 2023

Inderdaad zou op zich niet mogen, maar mensen maken fouten. Komt wel in orde allemaal. 


  • Practitioner
  • 25 reacties
  • 29 september 2023
Shamo schreef:
Cindykwamo schreef:

Ik wou deze annuleren en de 14 pro Max nemen maar dat ga nie ookal hebben ze mijn gsm nie eens in stock like WTFF

Pff, ksnap je punt n ander toestel kiezen dat in voorraad is het zo oplossen. Wss is dat niet zo simpel. Moet je idd wachten en de preorder weigeren of retouren en dan pas n ander toestel kunnen toevoegen aan je abo

Mss kan je raad aan een mod vragen? 
wat is je besteldatum? Je hebt 14 dagen herroepingsrecht dit loopt vandaag af als je 15 sep besteld hebt of later afh v je besteldatum.  Je annuleert dan wel heel je abo ook vrees ik en moet je nieuw abo nemen of tijdelijk pay&go of elders gaan …

18 septembre, ik kan denk ik nix doen dan wachten want je moet echt wachten tot die shit aankomt om een retour te doen maarja wanneer die shit gsm ga aankomen ga ik hem nie meer willen retourneren, ik vind dat echt heel vals van hun om zo een systeem te hebben. Het is niet dat mijn pakket al verzonden is ofz dan ging ik het begrijpen dat je moet wachten, maar de gsm is er gewoon niet in voorraad dus dan moet de annulatie toch makkelijk zijn, moest ik een andere gsm hebben dan ging het mij niet zo hard storen. Man man man ik ga gewoon wachten en er niet meer aan denken mss dat de tijd wat sneller voorbij gaat. 


  • Practitioner
  • 66 reacties
  • 29 september 2023

@Cindykwamo 

 

Waarom mag je niet meer annuleren volgens hen?

 

Ik heb mijn order geannuleerd en men zei dat de annulering in orde is en dat ik mijn geld ga terugkrijgen..


Kelvintjeuh
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 97 reacties
  • 29 september 2023

Zal gewoon wat wachten worden en het wachten zal beloond worden. We hebben dan terug de nieuwste iPhone 😉


  • 103 reacties
  • 29 september 2023
Cindykwamo schreef:

Ik ben naar de winkel gegaan en ik kan mijn bestelling niet annuleren ik moet een week a 2 wachten tot mijn gsm aankomt en dan pas annuleren dit is echt nie normaal wtf is dit voor bedrijf / systeem

laat ons hopen! Al is dit nog wel veel te laat dan normaal… geduldig zijn is lastig als je niet weet waaraan en waaraf…


Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • 277 reacties
  • 29 september 2023
JVerhoye schreef:

@Cindykwamo

 

Waarom mag je niet meer annuleren volgens hen?

 

Ik heb mijn order geannuleerd en men zei dat de annulering in orde is en dat ik mijn geld ga terugkrijgen..

@JVerhoye  kdenk dat zii een abo heeft erbij maar dat betekent niet dat ze geen 14 d herroepingsrecht heeft , enkel ja haar abo moet dan ook iets mee gebeuren als ze haar nr niet wilt verliezen… PX mag hier wat behulpzamer in zijn… 


  • Practitioner
  • 25 reacties
  • 29 september 2023
Shamo schreef:
JVerhoye schreef:

@Cindykwamo

 

Waarom mag je niet meer annuleren volgens hen?

 

Ik heb mijn order geannuleerd en men zei dat de annulering in orde is en dat ik mijn geld ga terugkrijgen..

@JVerhoye  kdenk dat zii een abo heeft erbij maar dat betekent niet dat ze geen 14 d herroepingsrecht heeft , enkel ja haar abo moet dan ook iets mee gebeuren als ze haar nr niet wilt verliezen… PX mag hier wat behulpzamer in zijn… 

Ja ik heb abonnement en de man zei gwn dat ik moe wachten tot ik de gsm heb om te kunnen annuleren das all


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 265 reacties
  • 30 september 2023
Cindykwamo schreef:
Shamo schreef:
JVerhoye schreef:

@Cindykwamo

 

Waarom mag je niet meer annuleren volgens hen?

 

Ik heb mijn order geannuleerd en men zei dat de annulering in orde is en dat ik mijn geld ga terugkrijgen..

@JVerhoye  kdenk dat zii een abo heeft erbij maar dat betekent niet dat ze geen 14 d herroepingsrecht heeft , enkel ja haar abo moet dan ook iets mee gebeuren als ze haar nr niet wilt verliezen… PX mag hier wat behulpzamer in zijn… 

Ja ik heb abonnement en de man zei gwn dat ik moe wachten tot ik de gsm heb om te kunnen annuleren das all

Je kan na een bepaalde tijd niet annuleren voor gsm denk dat het 14 dagen was, dus is ook raar dat ze zoiets zeggen. Normaal kan je gewoon met abonnement ook nog annuleren? 


  • Practitioner
  • 134 reacties
  • 30 september 2023
esgsel1 schreef:
Cindykwamo schreef:
Shamo schreef:
JVerhoye schreef:

@Cindykwamo

 

Waarom mag je niet meer annuleren volgens hen?

 

Ik heb mijn order geannuleerd en men zei dat de annulering in orde is en dat ik mijn geld ga terugkrijgen..

@JVerhoye  kdenk dat zii een abo heeft erbij maar dat betekent niet dat ze geen 14 d herroepingsrecht heeft , enkel ja haar abo moet dan ook iets mee gebeuren als ze haar nr niet wilt verliezen… PX mag hier wat behulpzamer in zijn… 

Ja ik heb abonnement en de man zei gwn dat ik moe wachten tot ik de gsm heb om te kunnen annuleren das all

Je kan na een bepaalde tijd niet annuleren voor gsm denk dat het 14 dagen was, dus is ook raar dat ze zoiets zeggen. Normaal kan je gewoon met abonnement ook nog annuleren? 

blijkbaar hrbben ze wil in stock in de winkel


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 265 reacties
  • 30 september 2023
sivaaaaa schreef:
esgsel1 schreef:
Cindykwamo schreef:
Shamo schreef:
JVerhoye schreef:

@Cindykwamo

 

Waarom mag je niet meer annuleren volgens hen?

 

Ik heb mijn order geannuleerd en men zei dat de annulering in orde is en dat ik mijn geld ga terugkrijgen..

@JVerhoye  kdenk dat zii een abo heeft erbij maar dat betekent niet dat ze geen 14 d herroepingsrecht heeft , enkel ja haar abo moet dan ook iets mee gebeuren als ze haar nr niet wilt verliezen… PX mag hier wat behulpzamer in zijn… 

Ja ik heb abonnement en de man zei gwn dat ik moe wachten tot ik de gsm heb om te kunnen annuleren das all

Je kan na een bepaalde tijd niet annuleren voor gsm denk dat het 14 dagen was, dus is ook raar dat ze zoiets zeggen. Normaal kan je gewoon met abonnement ook nog annuleren? 

blijkbaar hrbben ze wil in stock in de winkel

Dus in winkel hebben ze wel, maar leveren doen ze niet?🥲


  • Practitioner
  • 134 reacties
  • 30 september 2023
esgsel1 schreef:
sivaaaaa schreef:
esgsel1 schreef:
Cindykwamo schreef:
Shamo schreef:
JVerhoye schreef:

@Cindykwamo

 

Waarom mag je niet meer annuleren volgens hen?

 

Ik heb mijn order geannuleerd en men zei dat de annulering in orde is en dat ik mijn geld ga terugkrijgen..

@JVerhoye  kdenk dat zii een abo heeft erbij maar dat betekent niet dat ze geen 14 d herroepingsrecht heeft , enkel ja haar abo moet dan ook iets mee gebeuren als ze haar nr niet wilt verliezen… PX mag hier wat behulpzamer in zijn… 

Ja ik heb abonnement en de man zei gwn dat ik moe wachten tot ik de gsm heb om te kunnen annuleren das all

Je kan na een bepaalde tijd niet annuleren voor gsm denk dat het 14 dagen was, dus is ook raar dat ze zoiets zeggen. Normaal kan je gewoon met abonnement ook nog annuleren? 

blijkbaar hrbben ze wil in stock in de winkel

Dus in winkel hebben ze wel, maar leveren doen ze niet?🥲

ze zijden ook via messenger dat appel het verdeel onder het wepshop en winkel zelf dus als je besteld heb moet je tog wachten tot het binnen kom


Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • 277 reacties
  • 30 september 2023
sivaaaaa schreef:
esgsel1 schreef:
sivaaaaa schreef:
esgsel1 schreef:
Cindykwamo schreef:
Shamo schreef:
JVerhoye schreef:

@Cindykwamo

 

Waarom mag je niet meer annuleren volgens hen?

 

Ik heb mijn order geannuleerd en men zei dat de annulering in orde is en dat ik mijn geld ga terugkrijgen..

@JVerhoye  kdenk dat zii een abo heeft erbij maar dat betekent niet dat ze geen 14 d herroepingsrecht heeft , enkel ja haar abo moet dan ook iets mee gebeuren als ze haar nr niet wilt verliezen… PX mag hier wat behulpzamer in zijn… 

Ja ik heb abonnement en de man zei gwn dat ik moe wachten tot ik de gsm heb om te kunnen annuleren das all

Je kan na een bepaalde tijd niet annuleren voor gsm denk dat het 14 dagen was, dus is ook raar dat ze zoiets zeggen. Normaal kan je gewoon met abonnement ook nog annuleren? 

blijkbaar hrbben ze wil in stock in de winkel

Dus in winkel hebben ze wel, maar leveren doen ze niet?🥲

ze zijden ook via messenger dat appel het verdeel onder het wepshop en winkel zelf dus als je besteld heb moet je tog wachten tot het binnen kom

Wat is dat nu voor zever, ok preorders via de shop tot daaraan toe. Ad andere kant klanten die ineens fullprice neerleggen ad kassa brengt sneller meer op dat de mensen die een abo namen online met de dataphone optie (vorm v afbetaling) … en braafkes stuck thuis wachten…. maar zou zo fout zijn..


  • Practitioner
  • 134 reacties
  • 30 september 2023
Shamo schreef:
sivaaaaa schreef:
esgsel1 schreef:
sivaaaaa schreef:
esgsel1 schreef:
Cindykwamo schreef:
Shamo schreef:
JVerhoye schreef:

@Cindykwamo

 

Waarom mag je niet meer annuleren volgens hen?

 

Ik heb mijn order geannuleerd en men zei dat de annulering in orde is en dat ik mijn geld ga terugkrijgen..

@JVerhoye  kdenk dat zii een abo heeft erbij maar dat betekent niet dat ze geen 14 d herroepingsrecht heeft , enkel ja haar abo moet dan ook iets mee gebeuren als ze haar nr niet wilt verliezen… PX mag hier wat behulpzamer in zijn… 

Ja ik heb abonnement en de man zei gwn dat ik moe wachten tot ik de gsm heb om te kunnen annuleren das all

Je kan na een bepaalde tijd niet annuleren voor gsm denk dat het 14 dagen was, dus is ook raar dat ze zoiets zeggen. Normaal kan je gewoon met abonnement ook nog annuleren? 

blijkbaar hrbben ze wil in stock in de winkel

Dus in winkel hebben ze wel, maar leveren doen ze niet?🥲

ze zijden ook via messenger dat appel het verdeel onder het wepshop en winkel zelf dus als je besteld heb moet je tog wachten tot het binnen kom

Wat is dat nu voor zever, ok preorders via de shop tot daaraan toe. Ad andere kant klanten die ineens fullprice neerleggen ad kassa brengt sneller meer op dat de mensen die een abo namen online met de dataphone optie (vorm v afbetaling) … en braafkes stuck thuis wachten…. maar zou zo fout zijn..

ze hebben vandaag me broer de iphone 15 brobeeren aan te schaffen ze zijden dat veel op vooraad had in de winkel