Wanneer word mijn iphone 15 pro geleverd? Er werd gezegd de 22ste, maar nog steeds geen mail met de track en trace?
Volgende lading iphone 15pro 128gb komt pas begin november binnen.
Bron? Er zal vr de pro s en pro maxen niet sneller schot id zaak komen, niks aan te doen maar ik verwacht dan wel een tegemoetkoming van PX.
Volgende lading iphone 15pro 128gb komt pas begin november binnen.
Amai dan ga ik nog wel even mogen wachten. Had ik dit eerder geweten had ik nooit besteld. Ik ga kijken of ik mijn bestelling niet kan annuleren.
Volgende lading iphone 15pro 128gb komt pas begin november binnen.
Dit is vooral niet voor de mensen die in pre order hebben besteld. Wat je nu zegt klopt niet!
Ik heb de mijne gepre-ordered op 16 september .. misschien goed om er bij te zeggen.
Volgende lading iphone 15pro 128gb komt pas begin november binnen.
Bron? Er zal vr de pro s en pro maxen niet sneller schot id zaak komen, niks aan te doen maar ik verwacht dan wel een tegemoetkoming van PX.
Bron is contactpersoon bij proximus zelf en niet de helpdesk waar ze van niks weten.
Volgende lading iphone 15pro 128gb komt pas begin november binnen.
Dit is vooral niet voor de mensen die in pre order hebben besteld. Wat je nu zegt klopt niet!
Als je denkt dat het niet klopt niet erg toch? Geen probleem dan als je hem eerder krijgt?
Volgende lading iphone 15pro 128gb komt pas begin november binnen.
Bron? Er zal vr de pro s en pro maxen niet sneller schot id zaak komen, niks aan te doen maar ik verwacht dan wel een tegemoetkoming van PX.
Bron is contactpersoon bij proximus zelf en niet de helpdesk waar ze van niks weten.
ach wat doe je eraan? Idd de helpdesk weet niks en ziet niks , externe callcenters die maar wat beloven en trackingtools Die onjuist en verouderd zijn. Tis wat het is en ja begin mid nov is realistisch tenzij Apple achterstand in leveringen inhaalt en globaal gezien is dat weinig waarschijnlijk als je nr alle andere landen ziet. Tis n platte ramp. Maar had het beter aangepakt kunnen worden? Ja en dat geven ze toe. En wie annuleren wil kan dat natuurlijk.
Ik ben naar de winkel gegaan en ik kan mijn bestelling niet annuleren ik moet een week a 2 wachten tot mijn gsm aankomt en dan pas annuleren dit is echt nie normaal wtf is dit voor bedrijf / systeem
Ik wou deze annuleren en de 14 pro Max nemen maar dat ga nie ookal hebben ze mijn gsm nie eens in stock like WTFF
Ik wou deze annuleren en de 14 pro Max nemen maar dat ga nie ookal hebben ze mijn gsm nie eens in stock like WTFF
Pff, ksnap je punt n ander toestel kiezen dat in voorraad is het zo oplossen. Wss is dat niet zo simpel. Moet je idd wachten en de preorder weigeren of retouren en dan pas n ander toestel kunnen toevoegen aan je abo
Mss kan je raad aan een mod vragen?
wat is je besteldatum? Je hebt 14 dagen herroepingsrecht dit loopt vandaag af als je 15 sep besteld hebt of later afh v je besteldatum. Je annuleert dan wel heel je abo ook vrees ik en moet je nieuw abo nemen of tijdelijk pay&go of elders gaan …
Het probleem van geen stock (ook pre-orders) ligt niet zozeer bij proximus aangezien andere winkels ook pas nieuwe voorraad hebben vanaf eind oktober-begin november. In Duitsland hebben ze deze pas bij sommige winkels eind november, nog langer dus.
De fout die proximus heeft gemaakt is mensen laten pre-orderen terwijl er geen pre-orders meer waren. De mensen die op de dag v de uitkomst v pre-order op de website zaten hadden al waarschijnlijk door dat er veel mis liep met de website en dergelijk. Achteraf krijg je dan te horen dat de iphones de dag zelf al uit voorraad waren online (pre-orders) terwijl je ze wel nog kon bestellen (zoals mij de 16de september).
Ook ik kreeg de vraag om te annuleren en het geld zou na enkele dagen al op de rekening staan moest ik dit doen. Aangezien ze hier wel volwassen en verantwoordelijk mee omgingen heb ik mijn order maar laten staan, want wie weet misschien krijgen we ze toch met geluk eerder.
Het probleem van geen stock (ook pre-orders) ligt niet zozeer bij proximus aangezien andere winkels ook pas nieuwe voorraad hebben vanaf eind oktober-begin november. In Duitsland hebben ze deze pas bij sommige winkels eind november, nog langer dus.
De fout die proximus heeft gemaakt is mensen laten pre-orderen terwijl er geen pre-orders meer waren. De mensen die op de dag v de uitkomst v pre-order op de website zaten hadden al waarschijnlijk door dat er veel mis liep met de website en dergelijk. Achteraf krijg je dan te horen dat de iphones de dag zelf al uit voorraad waren online (pre-orders) terwijl je ze wel nog kon bestellen (zoals mij de 16de september).
Ook ik kreeg de vraag om te annuleren en het geld zou na enkele dagen al op de rekening staan moest ik dit doen. Aangezien ze hier wel volwassen en verantwoordelijk mee omgingen heb ik mijn order maar laten staan, want wie weet misschien krijgen we ze toch met geluk eerder.
Ik heb 15/09 besteld zodra het lukte op de site zat klaar om 15h stipt maar. de pro en pro maxen lukte niet tot rond 17h . De overige modellen gingen wel.
Betaald en bevestigd vla mail 2 min later. Na paar dagen zieik in die nutteloze link dat mijn order van 15 naar 22/09 status ontvangen gewijzigd werd (mijn abo werd immers actief op de beloofde leverdatum) Er zit nergens logica in.
Apple Heeft niet geleverd wzt beloofd is aan PX dat is al wat we krijgen als excuus maar dat is elk jaar zo.
Dat de site meer orders toeliet dan realtime
stock toeliet kan zijn. Anno 2023 . Zonde.
Inderdaad zou op zich niet mogen, maar mensen maken fouten. Komt wel in orde allemaal.
Ik wou deze annuleren en de 14 pro Max nemen maar dat ga nie ookal hebben ze mijn gsm nie eens in stock like WTFF
Pff, ksnap je punt n ander toestel kiezen dat in voorraad is het zo oplossen. Wss is dat niet zo simpel. Moet je idd wachten en de preorder weigeren of retouren en dan pas n ander toestel kunnen toevoegen aan je abo
Mss kan je raad aan een mod vragen?
wat is je besteldatum? Je hebt 14 dagen herroepingsrecht dit loopt vandaag af als je 15 sep besteld hebt of later afh v je besteldatum. Je annuleert dan wel heel je abo ook vrees ik en moet je nieuw abo nemen of tijdelijk pay&go of elders gaan …
18 septembre, ik kan denk ik nix doen dan wachten want je moet echt wachten tot die shit aankomt om een retour te doen maarja wanneer die shit gsm ga aankomen ga ik hem nie meer willen retourneren, ik vind dat echt heel vals van hun om zo een systeem te hebben. Het is niet dat mijn pakket al verzonden is ofz dan ging ik het begrijpen dat je moet wachten, maar de gsm is er gewoon niet in voorraad dus dan moet de annulatie toch makkelijk zijn, moest ik een andere gsm hebben dan ging het mij niet zo hard storen. Man man man ik ga gewoon wachten en er niet meer aan denken mss dat de tijd wat sneller voorbij gaat.
Waarom mag je niet meer annuleren volgens hen?
Ik heb mijn order geannuleerd en men zei dat de annulering in orde is en dat ik mijn geld ga terugkrijgen..
Zal gewoon wat wachten worden en het wachten zal beloond worden. We hebben dan terug de nieuwste iPhone
Ik ben naar de winkel gegaan en ik kan mijn bestelling niet annuleren ik moet een week a 2 wachten tot mijn gsm aankomt en dan pas annuleren dit is echt nie normaal wtf is dit voor bedrijf / systeem
laat ons hopen! Al is dit nog wel veel te laat dan normaal… geduldig zijn is lastig als je niet weet waaraan en waaraf…
Waarom mag je niet meer annuleren volgens hen?
Ik heb mijn order geannuleerd en men zei dat de annulering in orde is en dat ik mijn geld ga terugkrijgen..
Waarom mag je niet meer annuleren volgens hen?
Ik heb mijn order geannuleerd en men zei dat de annulering in orde is en dat ik mijn geld ga terugkrijgen..
Ja ik heb abonnement en de man zei gwn dat ik moe wachten tot ik de gsm heb om te kunnen annuleren das all
Waarom mag je niet meer annuleren volgens hen?
Ik heb mijn order geannuleerd en men zei dat de annulering in orde is en dat ik mijn geld ga terugkrijgen..
Ja ik heb abonnement en de man zei gwn dat ik moe wachten tot ik de gsm heb om te kunnen annuleren das all
Je kan na een bepaalde tijd niet annuleren voor gsm denk dat het 14 dagen was, dus is ook raar dat ze zoiets zeggen. Normaal kan je gewoon met abonnement ook nog annuleren?
Waarom mag je niet meer annuleren volgens hen?
Ik heb mijn order geannuleerd en men zei dat de annulering in orde is en dat ik mijn geld ga terugkrijgen..
Ja ik heb abonnement en de man zei gwn dat ik moe wachten tot ik de gsm heb om te kunnen annuleren das all
Je kan na een bepaalde tijd niet annuleren voor gsm denk dat het 14 dagen was, dus is ook raar dat ze zoiets zeggen. Normaal kan je gewoon met abonnement ook nog annuleren?
blijkbaar hrbben ze wil in stock in de winkel
Waarom mag je niet meer annuleren volgens hen?
Ik heb mijn order geannuleerd en men zei dat de annulering in orde is en dat ik mijn geld ga terugkrijgen..
Ja ik heb abonnement en de man zei gwn dat ik moe wachten tot ik de gsm heb om te kunnen annuleren das all
Je kan na een bepaalde tijd niet annuleren voor gsm denk dat het 14 dagen was, dus is ook raar dat ze zoiets zeggen. Normaal kan je gewoon met abonnement ook nog annuleren?
blijkbaar hrbben ze wil in stock in de winkel
Dus in winkel hebben ze wel, maar leveren doen ze niet?🥲
Waarom mag je niet meer annuleren volgens hen?
Ik heb mijn order geannuleerd en men zei dat de annulering in orde is en dat ik mijn geld ga terugkrijgen..
Ja ik heb abonnement en de man zei gwn dat ik moe wachten tot ik de gsm heb om te kunnen annuleren das all
Je kan na een bepaalde tijd niet annuleren voor gsm denk dat het 14 dagen was, dus is ook raar dat ze zoiets zeggen. Normaal kan je gewoon met abonnement ook nog annuleren?
blijkbaar hrbben ze wil in stock in de winkel
Dus in winkel hebben ze wel, maar leveren doen ze niet?🥲
ze zijden ook via messenger dat appel het verdeel onder het wepshop en winkel zelf dus als je besteld heb moet je tog wachten tot het binnen kom
Waarom mag je niet meer annuleren volgens hen?
Ik heb mijn order geannuleerd en men zei dat de annulering in orde is en dat ik mijn geld ga terugkrijgen..
Ja ik heb abonnement en de man zei gwn dat ik moe wachten tot ik de gsm heb om te kunnen annuleren das all
Je kan na een bepaalde tijd niet annuleren voor gsm denk dat het 14 dagen was, dus is ook raar dat ze zoiets zeggen. Normaal kan je gewoon met abonnement ook nog annuleren?
blijkbaar hrbben ze wil in stock in de winkel
Dus in winkel hebben ze wel, maar leveren doen ze niet?🥲
ze zijden ook via messenger dat appel het verdeel onder het wepshop en winkel zelf dus als je besteld heb moet je tog wachten tot het binnen kom
Wat is dat nu voor zever, ok preorders via de shop tot daaraan toe. Ad andere kant klanten die ineens fullprice neerleggen ad kassa brengt sneller meer op dat de mensen die een abo namen online met de dataphone optie (vorm v afbetaling) … en braafkes stuck thuis wachten…. maar zou zo fout zijn..
Waarom mag je niet meer annuleren volgens hen?
Ik heb mijn order geannuleerd en men zei dat de annulering in orde is en dat ik mijn geld ga terugkrijgen..
Ja ik heb abonnement en de man zei gwn dat ik moe wachten tot ik de gsm heb om te kunnen annuleren das all
Je kan na een bepaalde tijd niet annuleren voor gsm denk dat het 14 dagen was, dus is ook raar dat ze zoiets zeggen. Normaal kan je gewoon met abonnement ook nog annuleren?
blijkbaar hrbben ze wil in stock in de winkel
Dus in winkel hebben ze wel, maar leveren doen ze niet?🥲
ze zijden ook via messenger dat appel het verdeel onder het wepshop en winkel zelf dus als je besteld heb moet je tog wachten tot het binnen kom
Wat is dat nu voor zever, ok preorders via de shop tot daaraan toe. Ad andere kant klanten die ineens fullprice neerleggen ad kassa brengt sneller meer op dat de mensen die een abo namen online met de dataphone optie (vorm v afbetaling) … en braafkes stuck thuis wachten…. maar zou zo fout zijn..
ze hebben vandaag me broer de iphone 15 brobeeren aan te schaffen ze zijden dat veel op vooraad had in de winkel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.