Ik heb gisteren een pre order gedaan van een samsung s20 ultra ik kon niet betalen wat er stond op nu niet te betalen ik heb wel een copy van de voor en achterkant van mijn identiteit kaart gezonden hoe weet ik nu waneer ik hem ga hebben wat ze vroegen bij die copy,s een klantnummer welke is de juiste die op je my proximus of die op de bestelbon my proximus heb ik gisteren ook aangemaakt
Waneer ga ik er dan een email van krijgen
Groetjes,
Antonella
Goedemorgen weet jullie al meer over die pre order
Raar ze
Ik zie datbik ook verzend via gwen95 kan deze acount van gwen 95 verwijderd worden datvis al een oud account en kan daar niet meer op
Hilde1 is mijn nieuwe waar ik nu mee naar jullie zend
Ok waneer ga jullie dan zien die pre order en waneer heb ik die gsm dan
Die brief die ik heb gehad van de samsung galaxy s22 ulltra black is voor mijn zoon niet voor mij ????
En welke brief zou er vandaag dan moeten opgezonden zijn als jullie de pre order nog niet eens kunnen zien die op mijn naam staat en niet due van mijn zoon ??
sorry, van dag vergist: is vandaag :-)
Verzonden op | 15/06/2022 12:27PM |
Hoe kan er nu gisteren een brief verzonden zijn als ik de samsung 22 ultra vandaag gepreorderd heb ???
Op mijn account ??
op dit ogenblik is er nog geen order te zien… maar ik zie wel dat er gisteren een brief is verzonden… met een order nummer en gegevens: “Onderdelen van het abonnement Aankoop van de Galaxy S22 Ultra 5G 128GB Phantom Black”
dus wacht je best even de bezorging van deze brief af.
groeten
Tina
Is ok alles ingevult
vul je je profielgegevens verder aan met zo veel mogelijk klantgegevens?
vermoedelijk gaat het vandaag nog te vroeg zijn voor verder nazicht om het order bij ons te zien…
Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )
groetjes
Tina
Ik heb vandaag een pre order gedaan voor samsung 22 ultra en betaald maar er geen mail van gehad klopt dat wel dus ik weet niet waneer die gsm zal geleverd worden
Ter info: Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar in één van die privévakken je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op
Op basis van de info van
Indien dit niet ok zou zijn misschien best een reactie plaatsen waarbij u tevens info geeft over het te gebruiken klantnr en de te behouden bestelling (klantnr & ref bestelling enkel in/via op login profiel avatar rechtsboven in een leeg veld; uw profielinfo is enkel te lezen door Proximus medewerkers)
Dan heb ik 3 aanvragen ????
R4WEBSHOP007023616: Deze bestelling vind ik ook terug, maar wel op een andere klantennummer dat ook op jouw naam staat. Hiervoor moet de achterliggende dienst de e-mail met jouw ID-kaart ook nog verwerken.
R4WEBSHOP007020784: Deze bestelling werd inmiddels geannuleerd
R4WEBSHOP007021441 : Hiervoor moet de achterliggende dienst de e-mail met jouw ID-kaart ook nog verwerken.
Groetjes,
Antonella
Nu kan ik niet meer volgen ze en deze
Hoe bedoel je 2 orders grtjs
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.