Beantwoord

pre order


Ik heb gisteren een pre order gedaan van een samsung s20 ultra ik kon niet betalen wat er stond op nu niet te betalen ik heb wel een copy van de voor en achterkant van mijn identiteit kaart gezonden hoe weet ik nu waneer ik hem ga hebben wat ze vroegen bij die copy,s een klantnummer welke is de juiste die op je my proximus of die op de bestelbon my proximus heb ik gisteren ook aangemaakt 

icon

Beste antwoord door AntonellaD 6 March 2020, 15:50

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Gwen95  Ik vind 2 orders terug op jouw klantennummer. Zodra de achterliggende dienst jouw e-mail met ID-kaart heeft verwerkt zal je een uitnodiging tot betaling ontvangen. Groetjes, Antonella

Hoe bedoel je 2 orders grtjs

Reputatie 7
Badge +3

@Gwen95  2 bestellingen: R4WEBSHOP007021441 en R4WEBSHOP007020784. Groetjes, Antonella

Nu kan ik niet meer volgen ze en deze 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Gwen95 

R4WEBSHOP007023616: Deze bestelling vind ik ook terug, maar wel op een andere klantennummer dat ook op jouw naam staat. Hiervoor moet de achterliggende dienst de e-mail met jouw ID-kaart ook nog verwerken.

R4WEBSHOP007020784: Deze bestelling werd inmiddels geannuleerd

R4WEBSHOP007021441 : Hiervoor moet de achterliggende dienst de e-mail met jouw ID-kaart ook nog verwerken.

Groetjes,
Antonella

Dan heb ik 3 aanvragen ????

Reputatie 7
Badge +4

Op basis van de info van @AntonellaD lees ik dat er voor 2 bestellingen zijn (controle id lopende in backend) op 2 verschillende klantnrs, de 3e is blijkbaar geannuleerd

Indien dit niet ok zou zijn misschien best een reactie plaatsen waarbij u tevens info geeft over het te gebruiken klantnr en de te behouden bestelling (klantnr & ref bestelling enkel in/via op login profiel avatar rechtsboven in een leeg veld; uw profielinfo is enkel te lezen door Proximus medewerkers)

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar in één van die privévakken je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

Ik heb vandaag een pre order gedaan voor samsung 22 ultra en betaald maar er geen mail van gehad klopt dat wel dus ik weet niet waneer die gsm zal geleverd worden 

Reputatie 7
Badge +3

@Hilde 1 

vul je je profielgegevens verder aan met zo veel mogelijk klantgegevens?

vermoedelijk gaat het vandaag nog te vroeg zijn voor verder nazicht om het order bij ons te zien…

 

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

groetjes

Tina

Is ok alles ingevult

Waneer ga ik er dan een email van krijgen 

Reputatie 7
Badge +3

@Hilde 1 

op dit ogenblik is er nog geen order te zien… maar ik zie wel dat er gisteren een brief is verzonden… met een order nummer en gegevens: “Onderdelen van het abonnement Aankoop van de Galaxy S22 Ultra 5G 128GB Phantom Black”

dus wacht je best even de bezorging van deze brief af.

groeten

Tina

Op mijn account ??

Hoe kan er nu gisteren een brief verzonden zijn als ik de samsung 22 ultra vandaag gepreorderd heb ???

Reputatie 7
Badge +3

sorry, van dag vergist: is vandaag  :-)

Verzonden op

 

15/06/2022 12:27PM

Die brief die ik heb gehad van de samsung galaxy s22 ulltra black is voor mijn zoon niet voor mij ????

En welke brief zou er vandaag dan moeten opgezonden zijn als jullie de pre order nog niet eens kunnen zien die op mijn naam staat en niet due van mijn zoon ??

Ok waneer ga jullie dan zien die pre order en waneer heb ik die gsm dan 

Ik zie datbik ook verzend via gwen95 kan deze acount van gwen 95 verwijderd worden datvis al een oud account en kan daar niet meer op 

Hilde1 is mijn nieuwe waar ik nu mee naar jullie zend 

Raar ze

Goedemorgen weet jullie al meer over die pre order 

Reputatie 7
Badge +3

@Hilde 1  Bedankt om verder te gaan in 1 topic → samsung s22 ultra | Proximus Forum

Groetjes,
Antonella

Reageer