Beantwoord

pre order

  • 6 maart 2020
  • 8 reacties
  • 290 Bekeken

Ik heb gisteren een pre order gedaan van een samsung s20 ultra ik kon niet betalen wat er stond op nu niet te betalen ik heb wel een copy van de voor en achterkant van mijn identiteit kaart gezonden hoe weet ik nu waneer ik hem ga hebben wat ze vroegen bij die copy,s een klantnummer welke is de juiste die op je my proximus of die op de bestelbon my proximus heb ik gisteren ook aangemaakt 

icon

Beste antwoord door AntonellaD 6 maart 2020, 15:50

@Gwen95  Ik vind 2 orders terug op jouw klantennummer. Zodra de achterliggende dienst jouw e-mail met ID-kaart heeft verwerkt zal je een uitnodiging tot betaling ontvangen. Groetjes, Antonella

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Gwen95  Ik vind 2 orders terug op jouw klantennummer. Zodra de achterliggende dienst jouw e-mail met ID-kaart heeft verwerkt zal je een uitnodiging tot betaling ontvangen. Groetjes, Antonella

Hoe bedoel je 2 orders grtjs

Reputatie 7
Badge +3

@Gwen95  2 bestellingen: R4WEBSHOP007021441 en R4WEBSHOP007020784. Groetjes, Antonella

Nu kan ik niet meer volgen ze en deze 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Gwen95 

R4WEBSHOP007023616: Deze bestelling vind ik ook terug, maar wel op een andere klantennummer dat ook op jouw naam staat. Hiervoor moet de achterliggende dienst de e-mail met jouw ID-kaart ook nog verwerken.

R4WEBSHOP007020784: Deze bestelling werd inmiddels geannuleerd

R4WEBSHOP007021441 : Hiervoor moet de achterliggende dienst de e-mail met jouw ID-kaart ook nog verwerken.

Groetjes,
Antonella

Dan heb ik 3 aanvragen ????

Reputatie 7
Badge +4

Op basis van de info van @AntonellaD lees ik dat er voor 2 bestellingen zijn (controle id lopende in backend) op 2 verschillende klantnrs, de 3e is blijkbaar geannuleerd

Indien dit niet ok zou zijn misschien best een reactie plaatsen waarbij u tevens info geeft over het te gebruiken klantnr en de te behouden bestelling (klantnr & ref bestelling enkel in/via op login profiel avatar rechtsboven in een leeg veld; uw profielinfo is enkel te lezen door Proximus medewerkers)

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar in één van die privévakken je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

Reageer