Vraag

pre order 15 pro

  • 25 September 2023
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

Reputatie 1

Ik kreeg zonet een mail, met de melding dat het toestel niet in voorraad is. Nochtans, toen ik de bestelling deed stond er in voorraad! 
wat maken jullie ons wijs? We doen een bestelling van een artikel dat duidelijk vermeld dat het in voorraad is en na 6 dagen stuurt men doodleuk een mail dat het niet in voorraad is? 
schandalig!!  Had dan ONMIDDELIJK op jullie site vermeld dat het niet meer in voorraad was, maar nee.


proberen we een klacht in te dienen, lukt het niet via mail!

de ombudsman zal het druk krijgen.

 

 

 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Natasha n 

Het spijt ons oprecht dat het niet gelopen is zoals gepland

De gevraagde levering toestellen is nog niet helemaal binnen zoals gepland

We verwachten zeker nieuwe leveringen en toestellen zullen verdeeld worden.

De dienst van toestellen zal klanten op de hoogte brengen.

Excuses

mvg

Tina

Reputatie 4
Badge

@tina.b 

Er staat op andere websites dat dit 2-8 weken kan duren, is dit ook het geval bij Proximus nu?  Er is echt weinig communicatie langs jullie kant wat mensen, zoals mij gefrustreerd achterlaten. Ik ben al 4 jaar bijna klant, heb nooit problemen gehad met een gsm-abonnement aankoop. En nu gisterenavond ontvang ik een mail met dat het niet meer op voorraad is. Als het ook effectief 2-8 weken gaat duren, moeten we dan als klant het abonnement betalen ook want €35 voor iets dat we niet hebben ontvangen betalen, klopt ook niet.

Reputatie 1

Fout lopen kan altijd en daar heb ik alle begrip voor.

maar, en zelfs nu nog, vermelden dat het apparaat in voorraad is, om ik vermoed, de mensen te laten bestellen, noem ik misleiding van jullie klanten. Waar is de geloofwaardigheid?

 

Reageer