Skip to main content
Vraag

per vergissing pack flex netflix besteld

  • 21 november 2020
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Gisteren 20/11/2020 een mail ontvangen dat ik het Pack FLex Netlix zou besteld hebben, en dat ik mijn bestelling kan voortzetten door op deze link te klinken, maar wil dit pack helemaal niet.

Hoe kan ik deze annuleren.

Met vriendelijke groet

Jessie

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 28 reacties
  • 21 november 2020

zo pas terug op een verkeerde toets gedrukt , wou wijzig pack en heb op bestel gedrukt,

waar vind ik het winkelmandje om deze te annuleren


Martin
  • 33062 reacties
  • 21 november 2020

Maandag komen de mensen van het prox forumteam hier terug langs en kunnen dit verder voor je regelen.


Martin
  • 33062 reacties
  • 21 november 2020

maandag kunnen de mensen van het prox forumteam je hiermee verder helpen.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 23 november 2020

@jessie  Op jouw klantennummer vind ik geen bestelling of uitgaande mail terug. Groetjes, Antonella