Vraag

Pay&go+ naar abonnement gezet + aankoop iPhone met abo.

  • 17 September 2023
  • 18 reacties
  • 300 Bekeken

Reputatie 3
Badge
  1. Ik heb gisteren iets voor de middag een pay&go+ nummer laten overzetten naar een abonnement in combinatie met een nieuwe iPhone.
    Ik heb 2 keer op het touchscreen scherm van hun mijn naam moeten schrijven, ik heb 549 euro betaald en erna een mail ontvangen enz…
    Dus ik ga er wel vanuit dat alles gelukt zal zijn, dat zei die ook tegen mij.

    Maar ik ben van nature achterdochtig omdat er al wat fout is gelopen. Online kan ik niets bestellen, medewerkers via chat en telefoon konden ook niets veranderen en bestellen voor mij. Ze zeiden tegen mij ga naar een shop, daar zou het dus wel gelukt zijn.

    Toch heb ik een paar dingetjes vergeten te vragen en ik hoop hier ook antwoorden te vinden; 1) Een pay&go overzetten naar abo in combinatie met een smartphone, wanneer is dit actief, hoelang zou zoiets duren? 2) Ik ga ervan uit als het geactiveerd dan is dat dit in mijne klantenzone te zien zal zijn dan?? Voorlopig is er nog niets veranderd in de klantenzone. 3) Ik heb wel niets om te traceren ivm de iPhone? Of moet ik wachten tot dit in mijn klantenzone is gekomen dan? Want op dit moment staat er niets in de klantenzone, ook niets van opvolging etc… alsof ik dus geene iPhone zou besteld hebben wat wel het geval is. 4) Op de mail die ik heb ontvangen staat er wel bevestigd voor een Mobilus M en de iPhone en de 549 euro, mijn gsm nr staat er wel niet bij of is dat normaal?.



    Dank bij voorbaat.

18 reacties

@Andy_043 privé gegevens moet je in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zetten. De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.

Reputatie 3
Badge

@Andy_043 privé gegevens moet je in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zetten. De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.

Ik heb alles aangepast se, bedankt. Kan zijn dat het pas morgenvroeg is als ik opsta dat de nummer zal omgezet zijn enz… Maar doordat er al zoveel is misgelopen afgelopen dagen ben ik extreem achterdochtig geworden en zeg ik , eerst zien en dan geloven. Ik heb wel zoals ik al zei 2 keer mijn naam moeten schrijven op het touchscreen scherm en mail ontvangen al staat daar mobilus M wel bij maar niet mijn gsm nr , weet niet of dit normaal is maar soit.
En ik heb 549 euro effectief betaald en bewijske van meegekregen dus normaal zou dat in orde moeten zijn maar dat zeiden ze paar dagen geleden ook en er was niets van aan, helemaal niets te zien, niets aangepast enz… toen kon ik wel niet betalen en kreeg ik niets mail ook dus daar zit wel een verschil in.

Reputatie 7
Badge +3

@Andy_043  Dag, ik heb je vragen bijgezet in je lopend dossier. de beheerder hiervan zal contact met u opnemen.

Reputatie 3
Badge

@Andy_043  Dag, ik heb je vragen bijgezet in je lopend dossier. de beheerder hiervan zal contact met u opnemen.

Thx…

Ik hoop dat men hier meer kan te zien krijgen aangezien mijn py&go+ nog niet naar dat abo is omgezet. 

Ik kan ook niets traceren , stel er bv woensdag ofzo verandering komt in de bestelling, ik weet van niets. 

 

De dame in de shop heeft alles kunnen doorgeven , ik heb 2 keer moeten tekenen ook en heb 549 betaald dus tzou moeten oke zijn maarja...... als ik geen verandering zie en niets kan traceren...…

Als dat toch niet goed is doorgekomen ofzo dan heb ik het mooi steken. 

 

Dit is de mail die ik heb ontvangen:

 

https://i.imgur.com/HIoh84B.jpg

 

Ik had gezegd mobilus M maar het is flex m. De flex m klopt, 75GB. 

Reputatie 3
Badge

Geen medewerker hier? 

@Andy_043 

Ter info: Die zijn hier ook niet continue aanwezig op het forum, maar de dag is nog niet om dus het kan nog hé.

Geen medewerker hier? 

 

Reputatie 3
Badge

Zal wel eens bellen , er is nieveel tijd e.
 

Reputatie 3
Badge

Net aant chatten; order verkeerd ingediend, wtf , die in de proximus shop zaterdag, ik zeg het, amateurisme ten top. Ik kan dus waarschijnlijk vrijdag naar den iPhone fluiten. Amateurs.

Reputatie 3
Badge

Kom ik in de shop toe 2 uren geleden; was andere medewerker, zegt die tegen mij; uw order is geannuleerd? Kzeg hoe kan dat nu? Zucht.
Onvoorstelbaar.

Nu heeft die alleen eerst mijne pay&go nr proberen omzetten naar een abo.
En heeft nog iets extra gestuurd zodatk binnen de 14 dagen ook mijn geld terug heb, wat een miserie jongens om een iPhone te bestellen lol en ne pây&go+ naar een abo om te zetten.

Reputatie 3
Badge

Gister ne goeie gehad in de shop , oef. 

Pay&go eerst ingevoerd, nog gewacht met iPhone order, nu pay&go wel omgezet in abo. 

 

 

Reputatie 3
Badge

Voor wat het waard is.

 

iPhone 15 max afgezegd want duurde te lang eer die zou geleverd worden en ik zat met een smartphone die je eerder tegen de muur zou gooien dan te gebruiken dus ik kon niet wachten eind oktober - half november.

 

2 keer fout gelopen dus 2 keer 549 betaald, alles correct verlopen dankzij top medewerkers in St-Denijs die waarschijnlijk gek werden van mijn gezaag haha maar ze hebben druk gezet ivm de terug betaling omdat het om veel geld ook ging en ze hebben dit gedaan en met succes. 

Als het goed is zeg ik het ook, Jens en de andere medewerkers zijn toppers, ze zijn niet overal zo behulpzaam. Ik vergeet dit niet. 

Groetjes.

O ja juist, toch nog 1 ding naar de grote bazen van Proximus: stop met veel te veel pre orders te aanvaarden, jullie belasten jullie personeel ook in de chats en dergelijke meer en de klanten zijn dan zeer boos en jullie medewerkers moeten dan alle schijt over zich heen krijgen door jullie fout. En dan verschieten dat niemand die job wil doen, denk daar maar eens goed over na. 

Dat wou ik toch nog effe gezegd hebben :). 

 

Reputatie 5
Badge +1

Voor wat het waard is.

 

iPhone 15 max afgezegd want duurde te lang eer die zou geleverd worden en ik zat met een smartphone die je eerder tegen de muur zou gooien dan te gebruiken dus ik kon niet wachten eind oktober - half november.

 

2 keer fout gelopen dus 2 keer 549 betaald, alles correct verlopen dankzij top medewerkers in St-Denijs die waarschijnlijk gek werden van mijn gezaag haha maar ze hebben druk gezet ivm de terug betaling omdat het om veel geld ook ging en ze hebben dit gedaan en met succes. 

Als het goed is zeg ik het ook, Jens en de andere medewerkers zijn toppers, ze zijn niet overal zo behulpzaam. Ik vergeet dit niet. 

Groetjes.

O ja juist, toch nog 1 ding naar de grote bazen van Proximus: stop met veel te veel pre orders te aanvaarden, jullie belasten jullie personeel ook in de chats en dergelijke meer en de klanten zijn dan zeer boos en jullie medewerkers moeten dan alle schijt over zich heen krijgen door jullie fout. En dan verschieten dat niemand die job wil doen, denk daar maar eens goed over na. 

Dat wou ik toch nog effe gezegd hebben :). 

@Andy_043 Over dat laatstee stuk amen idd  maar de bazen laten dit elk preorder jaar Opnieuw gebeuren en personeel en klanten zijn beide de dupe! Als omzet primeert boven klantegetrouwheid en iphone ‘ overambitieuze’ presales (ivh verwachte stock maar laten voortlopen) alsook een koppelverkoop nodig is om cijfer te halen en dan erna deze klanten id kou te laten staan….en mss vergeten klanten dit volgende keer weer bij n mooi aanbod maar deze preorder chaos en hoe wij behandeld worden is beyond en ongezien… rant over PX ! 

 

 

Reputatie 4
Badge

@Andy_043 

4 jaar al klant bij hun, en nog nooit zo een service meegemaakt met klantenservice/chat of iets. Nu ik keer voor de pre-order ging , wow wat een gedoe. En telkens dat we vragen voor iets is het dezelfde antwoord: “We weten niets, we verwachten nu geen levering” 

Reputatie 3

@Andy_043

4 jaar al klant bij hun, en nog nooit zo een service meegemaakt met klantenservice/chat of iets. Nu ik keer voor de pre-order ging , wow wat een gedoe. En telkens dat we vragen voor iets is het dezelfde antwoord: “We weten niets, we verwachten nu geen levering” 

Daarnet nog eens gaan horen in Proximus winkel zelf. Die man vertelde me dat er een fout was in hun systeem ivm de leveringen. En hij zei dat we gewoon geduld gaan moeten hebben. Er valt niets anders aan te doen 😓

Reputatie 4
Badge

@ElkeBo 

Waren ze daar tenminste wat vriendelijker?😂

Bij Coolblue etc. staat voor de Pro Natural Titanium in 128 GB op 3 weken. Dus ik wacht nog 3 weken… Erna geef ik ook op.

Reputatie 3

@ElkeBo

Waren ze daar tenminste wat vriendelijker?😂

Bij Coolblue etc. staat voor de Pro Natural Titanium in 128 GB op 3 weken. Dus ik wacht nog 3 weken… Erna geef ik ook op.

Ja ben daar ondertussen 2 keer geweest ivm mijn pre order en beide medewerkers waren echt wel vriendelijk. 

Reputatie 4
Badge

@ElkeBo 

Wordt gewoon afwachten nu, hopelijk leveren ze het zo snel mogelijk…

Reputatie 3

@ElkeBo

Wordt gewoon afwachten nu, hopelijk leveren ze het zo snel mogelijk…

Ja jammer genoeg wel. 

Reageer