Goedemorgen,
Ik heb enkele dagen geleden het family pack (all-in) besteld. Wij hebben momenteel 2 GSMnrs in gebruik. Hiervoor heb ik ook de simkaartnummers moeten invullen. Na het plaatsen van de bestelling heb ik de dagen nadien nog enkele stappen moeten doorlopen om de bestelling definitief te maken.
Bij het doorlopen van de laatste stap heb ik opnieuw een overzicht van de bestelling gekregen waarbij vermeld wordt bij over te zetten GSMnrs: niet van toepassing. Dit is niet correct. In de oorspronkelijke order zijn alle gegevens wel correct opgenomen.
Vooraleer de laatste stap te bevestigen heb ik tel. contact opgenomen met de klantendienst. Het was nogal onduidelijk, eerst leek het beter om de bestelling volledig te annuleren en nadien bleek dat toch niet nodig. Men wist mij te zeggen dat alle nodige gegevens om de GSMnrs over te zetten wel degelijk in jullie bezit zijn, enkel in het laatste overzicht zijn ze vreemd genoeg niet overgenomen. Blijkbaar had de laatste stap enkel te maken met de joint-offer en het inboeken van de afspraak.
Mijn vragen:
-Kan u mij bevestigen dat de overzetting van onze GSMnrs alsnog zal gebeuren (blijkbaar is dit technisch niet al te moeilijk).
- wat betreft de joint-offer; leverdatum is voorzien vandaag 17/12, ik heb echter nog geen bericht van Bpost en de status via MyProximus is onveranderd sinds 11/12. Ik begrijp dat er vertraging is bij Bpost maar vraag me af of de bestelling correct is doorgekomen.
Alvast bedankt om dit te willen nakijken.