Skip to main content

Beste,

 

Ik heb een paar dagen geleden een abonnement met smartphone besteld omdat mijn huidige gsm is gevallen en niet meer werkt. 

Voor mijn zaak zou ik zo snel mogelijk de nieuwe gsm willen hebben. Ik had al eens een mail gestuurd naar idcard omdat ik mijn identiteitskaart moest doorsturen maar geen reactie. Dan heb ik maar gestuurd naar de algemene mail van Proximus (2 maal) maar ook daar geen reactie op gehad.

 

Zouden jullie een idee hebben wanneer de smartphone geleverd wordt?

 

Alvast bedankt voor de respons.

 

Met vriendelijke groeten,

Robin Poelvoorde

@RobinP Uw bestelling is sinds gisteren goed ontvangen en geregistreerd.Nu gaat het verder afgewerkt worden voor levering van het toestel.Indien het toestel in voorraad is gaat u  automatisch een melding van de leveringsdatum ontvangen.Groetjes,Joel  



Inhoud van je pakket:
PX Samsung S22 5G 128GB Black+sim
BMID TrioSIM

Leveringsinformatie:
Geleverd via Bpost Home Delivery

 

 


Reageer