Vraag

Opzegging andere provider

  • 28 December 2020
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

Normaal gezien ging er vandaag iemand langs komen om een aansluiting te maken voor TV en internet.
Ik heb gevraagd van de opzegging bij mijn huidige provider pas na 7 dagen te doen, omdat het niet zeker is dat de kabel die naar binnen ligt nog intact is en ik dan niet zonder internet en tv kom te zitten.
Nu kreeg ik een sms dat de installatie verzet is naar eind januari (fijn, moet ik hiervoor speciaal verlof nemen, en nu was ik sowieso thuis :rolling_eyes: ).


Is de opzegging bij mijn huidige provider dan ook automatisch mee verzet, zodat ik volgende week niet ineens zonder internet en tv zit?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Noor_01 

Beste

excuses

kan je aub in je profiel je klantgegevens invullen zodat we dit kunnen nakijken/opvolgen  ?

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

Groetjes

Tina

Reageer